دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۸۷۴۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهارساعت گذشته 59 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته  59 بیمار جدید با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند که با این مبتلایان جدید تعداد بیماران کرونایی استان به 394 نفر رسیده است.

سلیمانی تصریح کرد: در این مدت متاسفانه تعداد 5 نفر از بیماران هم در اثر شدت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون 57 هزار و 689 نفر بوده و در حال حاضر  38 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی تصریح کرد: در این مدت47 نفر از بیماران نیز پس از درمان از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

سلیمانی+2

فخار سلیمانی اضافه کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان تاکنون 23 هزار و 926 نفر به این بیماری مبتلا شده و در بیمارستانها بستری شده اند.

وی گفت: همچنین تعداد فوتی های استان قزوین بر اثر ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و 664 نفر و تعداد بستری های موقت هم 394 نفر گزارش شده است. 

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: موارد محتمل و مشکوک کرونا در استان نیز تاکنون 13 هزار و 568 نفر ثبت شده است.

وی اظهارداشت: با تلاش کادر بهداشتی و درمانی از ابنتدای انتشار ویروس کرونا در استان تاکنون 19 هزار و 777 نفر از بیماران از بیمارستانها ترخیص شده اند.

فخار سلیمانی در ادامه از شهروندان خواست تهدید و خطر ویروس را همچنان جدی بگیرند و پروتکل ها را رعایت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز