معاون عمرانی استانداری قزوین:

کرونا اجرای طرح های عمرانی را متوقف نکرده است

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۷:۴۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۹۹۳۴
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با برنامه ریزی انجام شده تاکنون هیچ طرح عمرانی در استان به دلیل کرونا متوقف نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد در جلسه شورای فنی استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: تاکنون با تدابیر اتخاذ شده هیچ طرح عمرانی در استان به دلیل شیوع کرونا یا نوسانات قیمت مصالح ساختمانی متوقف نشده است.

فرخزاد افزود: شورای فنی از مراجع تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در بخش عمرانی و فنی استان است که نقش مهمی در روان شدن پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌ بندی‌شده و رعایت ملاحظات فنی و کارشناسی دارد.

وی یادآورشد: فعالیت شورای فنی شامل مطالعه، اجرا، بهره ‌برداری و نگهداری است که در تمامی دستگاه‌های فنی و اجرایی استانی که مشمول بنـد « ب» مـاده یک قانون برگزاری مناقصات و یا دستگاه‌های مشمول ماده ۵ قـانون مـدیریت خدمات کشوری هستند، می شود.

فرخزاد تصریح کرد: جلوگیری از توقف پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های دولتی مهمترین رسالت شورای فنی در شرایط کنونی است و در این راستا نظارت عالی براجرای مطلوب روند پروژه‌ها در دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها با جدیت صورذت می گیرد.

وی گفت: مسائل و مشکلات پیمانکاران طرح های عمرانی نیز باید در جلسات شورای فنی استان مورد توجه و برررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: شورای فنی استان بر پروژه‌های ملی که در سطح استان در حال اجراست نظارت عالیه دارد و نتایج و گزارش‌های نظارتی خود را به مراجع ذیربط و سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه ‌می‌کند.

وی یادآور شد: شورای فنی استان قزوین از پیشنهاد و طرح های دستگاه های اجرایی در چارچوب قوانین و ضوابط برای حل مسایل و مشکلات پیمانکاران طرف قرارداد استقبال می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز