جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین/دستگیری سوداگران مرگ با ۳۰ کیلو حشیش

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۹۹۹۰
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان های آوج، البرز و آبیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، به عنوان یکی از محوریترین وظایف نیروی انتظامی و از مهمترین مطالبات مردم از پلیس، طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان های آوج،البرز و آبیک اجرا شد.

وی افزود: در این طرح جمع آوری سلاح های غیر مجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران در سطح حوزه طی بررسی های اطلاعاتی و میدانی، با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری 28 نفر در این خصوص شدند.

سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه در این طرح مقادیری مواد مخدر ،یک دستگاه خودرو و تعدادی اموال مسروقه کشف شد، افزود: ماموران موفق به کشف 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه 21عدد فشنگی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ضمن اشاره بر تلاش همه جانبه کارکنان نیروی انتظامی برای نا امن کردن جامعه برای متخلفان و قانون شکنان تاکید کرد هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی با برخورد سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.

دستگیری سوداگران مرگ با 30 کیلو حشیش در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 30کیلو گرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه پراید توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد. 

سرهنگ عبدالمالکی گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد استان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودرو پراید را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 30 کیلو گرم حشیش که بطرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و2 نفر را دستگیرکردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند ،تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطعانه با معضلات اجتماعی نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان بوده و انتظار است با مشارکت گسترده تر همانند ادوار گذشته، خادمان خود را در ارتقای امنیت اجتماعی یاری دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز