مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

اجرای طرح نماد موجب کاهش آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان شد/برگزاری آزمونها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۰۵۵۵
اجرای طرح نماد موجب کاهش آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان شد/برگزاری آزمونها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با اجرای طرح نماد و ارائه مشاوره و مداخلات اجتماعی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی میان دانش آموزان مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین صبح روز سه شنبه به ریاست استاندار قزوین تشکیل شد.

حسنعلی اصغری در این جلسه که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در فصل برگزاری آزمون های دانش آموزی هستیم و نگرانی هایی که در پایه نهم و دوازدهم وجود دارد را با تدبیر حل کرده ایم.

وی افزود: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده در آرامترین شرایط آزمون دیروز برگزار شد و امروز هم بستر لازم مهیا شده تا این آزمونها بدون مشکل برگزار شود.

image_2021_5_18-10_37_16_90_yyE

اصغری بیان کرد: با نظارت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی امیدواریم به خانواده ها آرامش دهیم که به هیچ عنوان نگران فرزندان خود نباشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: با همه چالش ها و مشکلات سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و این آزمونها را بخوبی با حفظ سلامت دانش آموزان برگزار خواهیم کرد.

اصغری با بیان اینکه بعد از آزمون دیروز همه روسا و معاونان را بسیج کردیم تا آزمون امنی را برگزار کنیم، گفت: ارتقای معدل دانش آموزان و رتبه کنکور از تاکیدات استاندار محترم است که تلاش می کنیم به آن دست یابیم.

اصغری افزود: امروز طرح نماد را دستور کار داریم و باید بتوانیم همدلی همه دستگاهها را جذب کنیم و آسیب های اجتماعی را در میان دانش آموزان کاهش دهیم.

image_2021_5_18-10_37_7_66_BWI

وی گفت: با اجرای طرح نماد کارهای خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است و تداوم آن نیازمند حمایت مسئولان استان است.  

اصغری بیان کرد: در گفتمان سازی سند تحول ورود کرده و برنامه محور حرکت کرده ایم و تلاش می کنیم این گفتمان عملیاتی شود.

وی از همکاری معاونت پیشگیری دادگستری و بهزیستی استان در اجرای طرح نماد دانش آموزی تشکر کرد.

 

نظر شما