فرماندار آوج:

کتابخانه عمومی در روستای اردلان راه اندازی می شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۸۰۸۹۲
فرماندارشهرستان آوج گفت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی بزودی کتابخانه عمومی در روستای اردلان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج روز سه شنبه به همراه فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، صوفی بخشدار مرکزی، افتخاری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و رئیس وندی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان از محل راه اندازی و تجهیز کتابخانه عمومی در روستای اردلان بازدید کردند.

نصرت الله علیرضایی در این بازدید از دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا به دلیل همکاری و مساعدت در تامین فضای مورد نیاز برای دایر کردن کتابخانه عمومی در این روستا تقدیر و تشکر کرد. 

علیرضایی تصریح کرد: اردلان بزرگترین روستای شهرستان آوج است که دارای جمعیت پایدار و فعال است و بخش اعظم جوانان این روستا در محل به فعالیت های صنعتی و تولیدی مشغول هستند.

اوج

وی افزود: راه اندازی کتابخانه عمومی از نیازها و مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی مردم این روستاسات که با تامین و تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان و پیگیری از طریق کتابخانه های عمومی استان و مساعدت دکتر محمدبیگی مدیرکل امور کتابخانه ها این مطالبه پاسخ داده شده است.

فرماندار آوج همچنین برای تسریع در تجهیز کتابخانه و بازگشایی آن به روی اهالی شریف روستای اردلان تاکید کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز