اجرای طرح سحاب هلال احمر در قزوین

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۱۴۱۸
اجرای طرح سحاب هلال احمر در قزوین
آئین افتتاحیه و رونمایی از طرح سحاب در مراسمی با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با سراسر کشور آئین افتتاحیه و رونمایی طرح سحاب جمعیت هلال احمر با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به همراه معاون جوانان و معاون آموزش و پژوهش این جمعیت با رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی در محوطه هلال احمر استان برگزار شد.

مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در آئین افتتاحیه و رونمایی طرح سحاب ضمن تبریک هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ از زحمات اعضا، پرسنل سخت کوش و مدیران این جمعیت تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: قزوین جزو اولین شهرهای معماری دارای آثار باستانی در کشور و سومین شهر از همین نگاه در دنیا می باشد و طرح فرهنگی و اجتماعی سحاب می‌تواند به شناساندن و رونق گردشگری نیز در استان قزوین کمک کند.

وی افزود: در این طرح قرار است ضمن شناسایی استعدادهای دانش آموزان از آسیب‌های اجتماعی آن‌ها نیز جلوگیری شود که این حرکت مؤثر جمعیت هلال احمر استان و کشور را باید ستود و امیدوارم این طرح بتواند در کاهش آلام شهروندان در هنگام بروز آسیب ها و بحرانها تأثیرگذار باشد.

در ادامه دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، در رابطه با طرح سحاب عنوان کرد: این طرح همانند همه برنامه های اجرایی جمعیت هلال احمر از جمله طرح های تأثیرگذار در ارائه هرچه بهتر خدمات به عموم شهروندان می باشد.

image_2021_5_20-9_42_51_919_WMY

وی اعضای فعال در طرح «سحاب» را سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه دانست و تصریح کرد: جوانان در این طرح، در قالب اکیپ‌های سیار در دو شکل سواره و پیاده، انجام وظایف امدادی و بشردوستانه را برعهده خواهند گرفت.

آصفی ادامه داد: این طرح به منظور هویت بخشی و دور هم جمع کردن جوانان، پاسخ به دغدغه های فرهنگی و ورزشی و حضور و نقش آفرینی جوانان و با دنبال کردن چهار هدف اصلی این جمعیت یعنی تسکین آلام بشری، حمایت از سلامت انسانها، حفظ کرامت و تلاش در جهت صلح پایدار آغاز به کار کرد. 

نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز در آئین افتتاحیه طرح «سحاب»، اظهار داشت: جوانان هلال احمر در این طرح به منظور سرعت بخشیدن در امر امداد رسانی و جهت عبور از ترافیک شهری، کمک به ایجاد هوای پاک، و حفظ سلامت فردی و اجتماعی با استفاده از دوچرخه انجام وظایف امدادی و بشردوستانه را برعهده خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح ملی سحاب جوانان بشردوست هلال احمر عرصه جدیدی از خدمت در راستای پیشگیری، ایمنی و سلامت برای مردم را رقم خواهند زد و حمایت‌های امدادی و بشردوستانه نیز گسترش خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز