مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

دومین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق در قزوین برگزار شد

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۱۴۹۵
دومین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق در قزوین برگزار شد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در راستای مدیریت مصرف و پیک سایی تابستان 1400 دومین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در بیمارستان ولایت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای مدیریت مصرف و پیک سایی در تابستان 1400 دومین مانور و اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با بهره گیری از 20 اکیپ عملیاتی درسطح استان از جمله بیمارستان فوق تخصصی ولایت قزوین از ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه آغاز شد.

سعید بهادیوند چگینی در حاشیه برگزاری این مانور به خبرگزاری برنا اظهارداشت: در ادامه برگزاری مانورهای ماهانه و مستمر شرکت های توزیع نیروی برق کشور، امروز پنجشنبه نیز دومین مرحله مانور سراسری اقدام فراگیر همزمان با سراسرکشور برگزار شد.

مانور 5

بهادیوند چگینی یادآورشد: در این مانور چهارمحور اساسی هدف گذاری شده که ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری، مقابله با دستگاههای رمز ارز غیر مجاز ، تعدیل روشنایی معابرشهری وبین شهری و ارزیابی آماده به کاری سامانه های برق من و پاسخگویی۱۲۱ از آن جمله است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از 140 مرکز حساس، مهم وضروری وجود دارد که همواره استمرار تامین انرژی و آماده به کار بودن مولدهای اضطراری آنها، مورد کنترل و رصد قرار می گیرد.

وی اظهارداشت: این موارد شامل مراکز ارتباطات و فنآوری، تامین انرژی، بهداشتی و درمانی، دانشگاهی، صنعتی،  خدمات عمومی، مالی، تامین آب شرب و کشاورزی و دام و طیور است که در اجرای مانور تحت پوشش ارزیابی های فنی قرار گرفتند.

بهادیوند چگینی بیان کرد: همچنین در محور دوم موضوع شناسایی و کشف رمز ارزهای غیر مجاز با جدیت در دستور کار بوده که از ابتدای سال گذشته تعداد 51 مرکز غیرمجاز «رمز ارز» و نیز 1991 دستگاه ماینر کشف شده است.

این مسئول تصریح کرد: با شناسایی دستگاههای غیر مجاز «رمز ارز» زمینه 6 میلیون و 709 هزار و 375 کیلووات ساعت صرفه جویی در مصرف برق فراهم شده است.

میانر

وی در خصوص ارزش مالی این انرژی هم گفت: محاسبه ارزش مالی این انرژی معادل 64 میلیارد و 745 میلیون ریال بوده که بالغ بر 45 میلیارد و 621 میلیون ریال آن از متخلفان به عنوان جریمه وصول شده است.

چگینی در ادامه بیان کرد: با کشف ماینرهای غیرمجاز، مقدار 2986 کیلو وات در انرژی برق صرفه جویی شده است.

3.5 مگاوات صرف جویی در روشنایی معابر

بهادیوند چگینی افزود: در محور سوم تعدیل روشنایی معابرشهری و بین شهری با مجموعه اقدامات صورت گرفته هدف گذاری شده که در این زمینه تعداد  19 هزار و 255 دستگاه از چراغ های روشنایی معابر تعدیل شدند.

وی اظهارداشت: با این کار 3.5 مگاوات در انرژی برق روشنایی این معابر صرفه جویی شد که می تواند به مدیریت مصرف در تابستان کمک کند.

بهادیوندچگینی ادامه داد: در حوزه سامانه «برق من» تاکنون۲۱۴۵۹ مورد نصب سامانه برق من انجام شده و ۱۹۲۶۱تراکنش به ثبت رسیده است.

مانور 3

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهار داشت: با هدف گذاری محورهای چهار گانه در مانور امروز می توانیم با مدیریت مصرف با اطمینان بیشتری از پیک بار تابستان عبور کنیم.

وی در خصوص تجهیزات بکار گرفته شده در این مانور هم گفت: در مانور امروز 10 اکیپ اجرایی و 10 اکیپ نظارتی با استفاده از 20 دستگاه خودرو و بیش از 50 نیرو شرکت داشتند.

بهادیوند چگینی اضافه کرد: مانورهای اقدام فراگیر برای مدیریت مصرف و کاهش پیک بار در تابستان همه ماهه به صورت مستمر در استان قزوین اجرا می شود.

مانور 1

وی از مشترکین برق در استان خواست ضمن صرفه جویی در مصرف برق، این اداره را در تامین برق پایدار در فصول مختلف بویژه تابستان همراهی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز