رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۱۵۲۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهارساعت گذشته 60 بیمار جدید دیگر با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در مورد آخرین وضعیت بیماران کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته تعداد 60 بیمار دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده و 6 نفر نیز جان باختند.

وی اضافه کرد: با احتساب بیماران جدید در حال حاضر 394 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شده و تحت مراقبت درمانی قرار دارند.

نامدار بیان کرد: تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان به 235 نفر رسیده و 43 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: با تلاش کادر درمانی و پرستاری در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 73 بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ها ترخیص شدند.

وی گفت: از ابتدای انتشار ویروس مهلک کرونا تاکنون بیش از 24 هزار و 389 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

نامدار افزود: همچنین تعداد بستری های موقت استان به 420 نفر و فوتی ها نیز به یک هزار و 695 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 58 هزار و 931 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 13 هزار و 768 نفر گزارش شده است.

به گفته نامدار از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون تعداد 20 هزار و 164 نفر از بیماران پس از درمان و بهبودی از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز