فرماندار آوج:

اراضی مجاور پل معلق آوج به سرمایه گذاران واگذار می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۷:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۲۰۰۴
اراضی مجاور پل معلق آوج به سرمایه گذاران واگذار می‌شود
فرماندار شهرستان آوج گفت: اراضی مجاور پل معلق آوج به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آوج با علیرضایی فرماندار شهرستان،مسائل و مشکلات شهری مورد بررسی و تحت پیگیری قرار گرفت.

در این جلسه برخی از مسائل و مشکلات شهر آوج در ارتباط با ادارات و دستگاه های اجرایی از سوی رئیس و اعضای شورا مطرح و در ادامه فرماندار طی تماس تلفنی با مدیران کل استان بر پیگیری و حل این مشکلات تاکید کرد.

فرماندار آوج در این دیدار با اشاره به طرح ساماندهی اراضی مجاور پل معلق شهر بیان داشت :در این مدت طی جلسات مکرر در سطح استان و شهرستان و مکاتبات و پیگیری های انجام شده در نهایت تمام مراحل قانونی و اداری لازم جهت واگذاری این اراضی به سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شد و هم اکنون در مرحله قیمت گذاری و تهیه و انتشار فراخوان جهت جذب و جلب سرمایه گذاران است.

وی افزود:۳/۲ هکتار از این اراضی جهت احداث بوستان و فضای سبز به شهرداری واگذار شده که هم اکنون در حال آماده سازی و اجرا است.

علیرضایی گفت: برای ساماندهی فضای سبز و بوستان ۵ میلیارد ریال اعتبار و کمک بلاعوض از طریق معاون عمرانی وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جذب و به حساب شهرداری آوج واریز شد که انتظار می‌رود شهرداری و شورا هرچه سریعتر نسبت به برگزاری مناقصه و ساماندهی اراضی مجاور این پل اقدام کند.

فرماندار در پایان بر توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر آوج به دو موضوع "تمیزی" و "زیبایی "شهر بعنوان اولویت های مدیریت شهری تاکید کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز