معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

شهریه آموزشگاه های آزاد هنری استان قزوین ابلاغ شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۲۶۷۵
شهریه آموزشگاه های آزاد هنری استان قزوین ابلاغ شد
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ابلاغ شهریه آموزشگاه های آزاد هنری استان قزوین در سال 1400 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیر ملاحسن در این باره اظهار کرد‌: این معاونت  همه ساله با توجه به شرایط اقتصادی و بر اساس ضوابط، شهریه آموزشگاه های آزاد هنری را تدوین و به شورای مرکزی نظارت و صدور مجوز آموزشگاه های آزاد هنری اعلام می کند و پس از تأیید به آموزشگاه ها ابلاغ می شود.
 
وی افزود: این معاونت بر اساس شرایط شهرستان های استان ، شهریه های آموزشگاه های آزاد هنری در رشته های موسیقی، تجسمی و نمایش را تدوین و ابلاغ نموده است.
معاون هنری و سینمایی ادامه داد؛ مدیران آموزشگاه ها مکلفند، ضمن رعایت ضوابط و آیین نامه شهریه ها، آن را برای آگاهی مراجعه کنندگان و هنرجویان در معرض دید قرار دهند.
 
وی همچنین عنوان نمود؛ درصورت عدم رعایت آیین نامه ابلاغی و مشاهده تخلفات احتمالی در بازرسی های محسوس و غیر محسوس یا  شکایت هنرجویان و اثبات آن، براساس آیین نامه و قوانین مربوطه، پیگیری و اقدام خواهد شد.
 
ملاحسن در پایان افزود؛ آیین نامه ابلاغی شورای مرکزی صدور مجوز و نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری بر روی سایت دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری قرار داده شده است. مدیران آموزشگاه های آزاد هنری و عموم علاقمندان   می توانند به این  سایت مراجعه و بهره برداری لازم را به عمل آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز