استاندار قزوین:

سازمان قضایی نیرو های مسلح نقش تاثیر گذاری در حوزه امنیت کشور دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۲۸۱۶
سازمان قضایی نیرو های مسلح نقش تاثیر گذاری در حوزه امنیت کشور  دارد
استاندار قزوین گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش محوری و تاثیرگذاری در حوزه امنیت و آرامش جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت اله جمالی پور روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین که با حضور شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات لشگر 16 زرهی استان قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات دارابیان رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و تبریک انتصاب شیرود بزرگی رئیس جدید اظهار کرد: در مجموعه اعضای شورای تامین که نقش کلیدی و محوری در بخش های مختلف بخصوص حوزه امنیت بر عهده دارند همدلی  و همکاری بسیار نزدیکی حاکم است.

image_2021_5_23-14_30_40_539_nWK

وی افزود: دغدغه همه اعضای شورای  تامین در استان قزوین، خدمت صادقانه و تامین منافع مردم است به همین دلیل در بین اعضا وحدت و همبستگی بسیار نزدیکی وجود دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: به دلیل همدلی در استان علی رغم تمام مشکلات شاهد کمترین حاشیه هستیم و با این رویکرد توانسته ایم مشکلات را با مدیریت حل و فصل کنیم.

جمالی پور گفت: قزوین استان کاملا سیاسی  و پیچیده ای است اما با توجه به لطف خداوند و درایت مدیران و حضور به موقع  و برخوردهای عالمانه بزرگان استان با کمترین چالش مواجهیم.

وی تصریح کرد: بدون تردید هر کجا که منافع مردم در صدر امور قرار گرفته و همدلی و همراهی مسئولان نیز پررنگ تر بوده خداوند نیز کمک کرده و کارها در مسیر گره گشایی قرار گرفته است.

image_2021_5_23-14_30_36_336_Ce1

استاندار قزوین وی در ادامه سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان را یکی از اعضای فعال و تاثیر گذار حوزه امنیت و آرامش دانست و تاکید کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان همواره در مسیر ارتقاء امنیت و آرامش استان گام برداشته و تلاش کرده با ارائه آموزش های تخصصی و آگاهی بخشی، نیروهای مسلح را در انجام بهتر ماموریت ها پشتیبانی و حمایت کند.

image_2021_5_23-12_27_37_656_BT8

 در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات محمد دارابیان رئیس سابق،مجتبی شیرود بزرگی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو های مسلح استان قزوین معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز