اخبار کوتاه نیروی انتظامی قزوین؛

کشف بیش از ۳۰ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۳۰۸۵
کشف بیش از ۳۰ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی
جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 30 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس "قزوین و لرستان"خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت: در پی انجام اقدامات فنی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد،فردی با  هویت مشخص اقدام به خرید مقادیر زیادی مواد مخدر از استان های جنوبی و نگهداری و فروش آن در مخفیگاه خود در شهرستان کوهدشت می کند. 

وی افزود: در این راستا بلافاصله اقدامات انجام شده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان قرار گرفت و در نهایت عوامل پلیس طی هماهنگی قضایی در بازرسی از محل اختفای او  مقدار 30 کیلو و 534 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و مراتب برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد خاطر نشان کرد: بلای خانمانسوز اعتیاد به موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم و معضلات اجتماعی به شمار می رود که ریشه کنی این پدیده شوم، عزمی همگانی و مشارکت حداکثری مردم و نهادها را می طلبد. 

کشف 8 دستگاه استخراج بیت کوین در قزوین 

  فرمانده انتظامی شهرستان البرز ازکشف 8 دستگاه استخراج بیت کوین به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال در محمدیه خبر داد . 

سرهنگ بهرام منصوری اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق شهرمحمدیه، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران کلانتری" بیدستان" قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل اعلام شده 8 دستگاه ارز دیجیتال در حال فعالیت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه کارشناسان  ارزش تقریبی محموله کشف شده را 2 میلیارد ریال براورد کرده اند ،تصریح کرد: در این پرونده ماینرها جمع آوری و  2 نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز