معاون عمرانی استانداری قزوین:

هلال احمر قزوین در اقدامات امدادی و بشردوستانه جایگاه خوبی در کشور دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۳۳۷۴
هلال احمر قزوین در اقدامات امدادی و بشردوستانه جایگاه خوبی در کشور دارد
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: جمعیت هلال احمر قزوین در اقدامات امدادی و بشردوستانه جایگاه خوبی در کشور دارد و می تواند طرح هایی در سطح ملی و جهانی را اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ « عطا مرتضی محمد دورانی» رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ روز دوشنبه در نشست طرح سفیران بشردوستی که در جمعیت هلاتل احمر قزوین برگزار شد با چند طرح ارائه شده از سوی جوانان آشنا شد.

در این نشست که علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین و حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر  استان قزوین، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از سفیران بشر دوستی و احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم حضور داشتند گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه شد.

علی فرخزاد در این نشست اظهارداشت: افتخار دارم بیش از 40 سال عضو داوطلب جمعیت هلال احمر باشم و بر این اساس در جریان کامل فعالیت های این جمعیت هستم.

6787

وی بیان کرد: موقعیت استراتژیک و جغرافیایی استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی استانهای مهم کشور و جاده ترانزیت موجب شده با سوانح مختلف و متعدد جاده ای روبرو باشیم که نقش مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر در امدادرسانی در حوادث بسیار حیاتی است.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: قزوین با داشتن نیروهای انسانی آموزش دیده توانسته در امداد رسانی رتبه اول کشوری را کسب کند و امروز هم با جلب حمایت مسئولان استانی و خیرین اقدامات خوبی را پی ریزی کرده که در صورت به نتیجه رسیدن آن می توان به کیفی شدن خدمات امیدوار بود.

فرخزاد بیان کرد: قزوین به عنوان استان معین منطقه 22 تهران و نیز استانهای البرز، تهران و زنجان و همدان تعیین شده که در صورت بروز حوادث باید کمک رسان باشد به همین دلیل لازم است امکانات لجستیک و پایگاه امدادی و انبارهای ذخیره سازی مناسبی داشته باشد.

وی گفت: پایگاه عملیاتی انجیلاق با چشم انداز بلند مدت برای امدادرسانی در حوادث و رویکرد پدافند غیر عامل راه اندازی خواهد شد و تسریع در تکمیل آن یک ضرورت است.

هلال 7

فرخزاد بیان کرد: پایگاه امدادی و عملیاتی انجیلاق تاکنون با کمک های استان توانسته در فاز اول پیشرفت خوبی داشته باشد اما تکمیل آن به حمایت های بیشتری نیاز دارد و با توجه به عملکرد انسان دوستانه آن امیدواریم از پشتیبانی مجامع بین المللی هم بهره مند شویم.

وی اظهارداشت: انتظار داریم بازدید امروز آقای دورانی رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ بتواند مجامع خیرین جهانی را مجاب کند برای تسریع در تکمیل این پروژه اقدام لازم را انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز