معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین:

مشارکت حداکثری در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می کند

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۴۶۰۹
مشارکت حداکثری در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می کند
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و تقویت اقتدار کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فولیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین که در دادگستری برگزار شد اظهارداشت: انتخابات بهترین ابزار برای تحقق دموکراسی و شرکت در تعیین سرنوشت یک ملت است و باید از این فرصت برای انتخاب مجریان کشور استفاده کرد.

فولیان تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و همه باید زمینه و بستر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم تا این مهم محقق شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین بیان کرد: رویکرد ما در این جلسات اقدام مناسب برای پیشگیری از تخلف انتخاباتی است و در این راه از همکاری دستگاه قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی استفاده خواهیم کرد.

وی یادآورشد: رویکرد مهم دستگاه قضایی صیانت از آرای مردم و حق الناس است و در این مسیر جدی و قاطع هستیم و نگاه ما پیشگیرانه خواهد بود و روش برخوردی و تنبیهی را در مراحل آخر قرار داده ایم.

فولیان اضافه کرد: پیشگیری از تخلف انتخاباتی نیازمند برنامه ریزی منسجم و همکاری سایر دستگاههاست و باید در همان ابتدای مشاهده تخلف مانع ادامه آن شد و جلوی آن را گرفت.

وی در ادامه اظهارداشت: ناظران انتخابات رسالت دارند در صورت بروزهر گونه جرم و تخلف انتخاباتی بسرعت مراتب را به دستگاه قضایی اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد و دادستان و رئیس حوزه قضایی خارج از نوبت به آن رسیدگی خواهند کرد.

فولیان اضافه کرد: ضمن مستندسازی هر گونه تخلف از شهروندان درخواست می کنیم موارد تخلف را در سامانه سجام نیز ثبت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز