فرماندار آوج:

نگاه مدیران به مناطق کمتر توسعه یافته، همدلانه و سهل گیرانه باشد

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۴۸۹۵
نگاه مدیران به مناطق کمتر توسعه یافته، همدلانه و سهل گیرانه باشد
فرماندار شهرستان آوج گفت: نگاه مدیران به مناطق کمتر توسعه یافته، باید همدلانه و سهل گیرانه باشد تا توسعه متوازن محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح های حوزه مسکن و  راه و شهرسازی شهرستان آوج به ریاست علیرضایی فرماندار آوج و با حضور معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان، شهرداران و رئیس اداره راه و شهرسازی آوج برگزار شد.

نصرت الله علیرضایی در این جلسه اظهارداشت: گاه به مسائل و موضوعات  حوزه شهری در شهرستان های جنوب استان بویژه شهرستان کمتر توسعه یافته آوج باید همدلانه و سهل گیرانه باشد تا فرصت و زمینه پایداری جمعیت، رضایت مندی عمومی و احساس تعلق اجتماعی در این مناطق فراهم و تقویت شود.

وی افزود: تمرکزگرایی آفت توسعه است و با واگذاری اختیارات به استان ها و شهرستان ها باید روند حل مشکلات و تصمیم گیری و برنامه‌ریزی از سوی مدیران سطوح پایین، تسریع شود.

فرماندار آوج بیان کرد: هرچقدر توجه مدیران به مناطق و نواحی جنوب استان و شهرستان های کمتر برخوردار بیشتر شود شاهد مشکلات و آسیب های کمتری در شهرستان ها و شهرهای شمال استان بویژه مرکز خواهیم بود.

علیرضایی با تاکید بر تسریع در روند صدور مجوزها و پاسخ به استعلام از سوی دستگاه های اجرایی تصریح کرد: طولانی شدن روند صدور مجوزها، بدون تردید فرآیند سرمایه گذاری را به تعویق می اندازد و این موضوع علاوه بر افزایش قیمت ها و مایوس کردن سرمایه گذاران، آثار و تبعات منفی در جامعه خواهد داشت.

در این جلسه درخصوص مسائل و موضوعات حوزه راه و شهرسازی شهرستان از جمله طرح تعریض گردنه آوج، واگذاری اراضی مجاور پل معلق، طرح اقدام ملی مسکن، الحاق اراضی به محدوه شهرهای آوج و آبگرم، تعیین تکلیف خانه های سازمانی، طرح دوربرگردان بازار آهن کاوه آبگرم، تعریض پل ورودی آبگرم، طرح حریم و بستر رودخانه آبگرم و تکمیل ساختمان فرمانداری گفت و گو  و تصمیم لازم اتخاذ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز