تجلیل از زوج های مدافع سلامت:

اداره ورزش و جوانان قزوین از زوج های جوان مدافع سلامت تجلیل کرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۴۹۳۵
اداره ورزش و جوانان قزوین از زوج های جوان مدافع سلامت تجلیل کرد
اداره ورزش وجوانان استان قزوین به پاس یک سال تلاش ایثارگرانه در ایام کرونا از ۱۰ زوج جوان مدافع سلامت تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به پاس 15 ماه تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی، درمانی و پرستاری قزوین در ایام کرونا به نمایندگی از بیش از دو هزار نفر کادر مدافعان سلامت از 10 زوج کادر درمانی و پرستاری بیمارستانهای استان تجلیل کرد.

در مراسمی که ظهر پنجشنبه با حضور مجید بهرامی معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری، علی لطفی معاون جوانان استان، جمعی از پرستاران و مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد از تلاش ایثارگرانه جمعی پرستاران و مدافعان سلامت تقدیر شد.

لطفی

علی لطفی در این مراسم اظهارداشت: بدون تردید ایثار و تلاش شبانه روزی مجموعه کادر درمانی، پزشکی، پرستاری بیمارستانها و مراکز درمانی دردوران کرونا صحنه های زیبایی خلق کرد که در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی افزود: همانگونه که رزمندگان در دوران دفاع مقدس بدون ادعا حماسه خلق کردند، در این شرایط نیز مدافعان سلامت با لباس سفید و ماسک خود همچون رزمندگان در میدان مبارزه با ویروس کرونا همچون رزمنده ای بی ادعا وارد صحنه شدند و سلامت خود را به خطر انداختند تا حریم سلامت و جان دیگران حفظ شود.

12

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: در دوران ویروس کرونا مردم نیز در کنار کادر درمانی و سایر نیروهای جهادی قرار گرفتند و با راه اندازی پویش های متعدد و جمع آوری کمک های مومنانه به یاری آشسیب دیدگان شتافتند و اقدامات ارزشمندی را انجام دادند.

وی اظهارداشت: اداره ورزش و جوانان وظیفه خود می داند در حد توان خود از زوج های جوان مدافعان سلامت تقدیر کند تا این ایثارگران بدانند همه مردم قدردان تلاش آنها هستند و یادشان را همواره زنده نگه می دارند.

765

در ادامه از 10 زوج جوان کادر درمانی و پرستاری جامعه مافعان سلامت تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز