استاندار قزوین:

اولویت تخصیص آب در استان قزوین با طرح های اشتغالزاست

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۵۶۷۱
اولویت تخصیص آب در استان قزوین با طرح های اشتغالزاست
استاندار قزوین گفت: اولویت تخصیص آب در طرح های توسعه صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی در صورت ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه تخصیص آب برای متقاضیان مصارف صنعتی، خدماتی، صنایع وابسته به کشاورزی عصر شنبه به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه که علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم حضور داشتند درخواست ۸ واحد صنعتی، خدماتی، گردشگری و کشاورزی برای تامین آب مورد بررسی قرار گرفت.

آب

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهارداشت: با توجه به کمبود منابع آبی و کاهش بارش ها باید در مدیریت منابع آبی بدقت عمل کنیم و با اولویت بندی تلاش کنیم تا این منابع بخوبی توزیع شود تا با چالش مواجه نشویم.

استاندار قزوین تصریح کرد: در بررسی درخواست های جدید برای آب مهمترین رویکرد ما این است که طرح ها اشتغالزا باشد تا توجیه منطقی در توزیع آب داشته باشیم.

جمالی پور بیان کرد: واحدهای صنعتی جدید باید در شهرک های صنعتی مستقر شوند تا ضمن برخورداری از خدماتزیربنایی هزینه سنگینی دیگری یبه استان برای تامین آب و انرژی و سایر خدمات نداشته باشند.

آب 2

در این جلسه با تخصیص آب به دو واحد صنعتی به میزان 3 هزار و 300 مترمکعب، 3 واحد خدماتی و رفاهی به میزان 12 هزار و 410 مترمکعب، دو واحد وابسته به کشاورزی در زمینه بسته بندی حبوبات و غلات به میزان 12 هزار مترمکعب و یک کشتارگاه صنعتی به میزان 7500 مترمکعب موافقت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز