استاندار قزوین:

نگران ورود استان به اوج گیری پنجم کرونا هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۵۹۴۷
نگران ورود استان به اوج گیری پنجم کرونا هستیم
استاندار قزوین گفت: نگران ورود استان به اوج گیری پنجم کرونا هستیم و باید با عزمی جدی برای مدیریت و مهار این ویروس اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری، هدایت الله جمالی پور در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با همکاری فرمانداری‌ها، اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان و  اصحاب رسانه توانستیم کمی از بحران این ویروس منحوس در استان فاصله بگیریم و ۲ شهرستان استان به وضعیت مطلوب برسند.  

وی گفت: اگر بتوانیم ترددهای تعطیلات هفته جاری را کنترل کنیم، می توانیم رنگ کرونایی برخی دیگر از شهرستان های استان را به رنگ زرد تغییر دهیم.  

استاندار قزوین با ابراز نگرانی در خصوص ورود استان به پیک پنجم کرونا، تصریح کرد: با توجه به انتخابات پیش‌رو،  اگر در خرداد ماه، مراقبت های لازم صورت نگیرد با اوج گیری پنجم بیماری درگیر می شویم.  

جمالی پور در خصوص تسریع روند واکسیناسیون کرونا، اظهار داشت: عزم استان این است که از تمام ظرفیت های موجود برای این فرایند استفاده شود.  

وی افزود: کشور در یک ماه گذشته به دلیل بروز برخی مشکلات ارزی و تحریم ها نتوانست دز دوم برخی واکسن ها را وارد کند، اما با رایزنی های صورت گرفته، دز دوم واکسن ها تا پایان ماه جاری وارد کشور خواهد شد.

جمالی پور اظهار داشت: با توجه به اینکه برای تزریق دز دوم واکسن کرونا، یک تا سه ماه فرصت وجود دارد بنابراین شهروندانی که بیش از یک ماه از تزریق دز اول واکسیناسیون آنها گذشته است نباید نگران فقدان اثر بخشی آن باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز