رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش:

رعایت پروتکلها در حوزه های امتحانی مطلوب است

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۶:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۶۴۳۱
رعایت پروتکلها در حوزه های امتحانی مطلوب است
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کشور گفت: با تامین فضای مناسب و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور مراقبان بهداشتی در حوزه های امتحانی هیچ مشکلی در برگزاری آزمون های پایه نهم و دوازدهم نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فریبرز حمیدی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از حوزه های امتحانی شهر قزوین بازدید کرد.

در این بازدید که حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و روسای نواحی نیز حضور داشتند وضعیت بهداشتی مراکز آزمون مورد ارزیابی قرار گرفت.

image_2021_5_31-8_48_52_421_osG

در استان ۱۱۹ حوزه امتحانی و در شهرستان قزوین ۳۶ حوزه امتحانی پایه دوازدهم در نواحی یک و دو پیش بینی شده است.

آزمونها از ۲۷ اردیبهشت آغاز شده و در ۲۳ خرداد پایان می یابد.

امروز دانش آموزان پایه دوازدهم درس علوم اجتماعی را امتحان خواهند داد.

در پایه نهم ۴۰۵ حوزه امتحانی پیش بینی شده است. 

در استان قزوین  ۱۸ هزار و ۶۱  دانش آموز در پایه نهم و ۱۰ هزار و ۸۴۰ دانش آموز در پایه دوازدهم تحصیل می کنند.

حمیدی از دو حوزه امتحانی شاهد نرگس دختران و صدرای پسران بازدید کرد و رعایت پروتکلها را مناسب دانست و از خانواده ها خواست نگران برگزاری حضوری آزمونها نباشند.

image_2021_5_31-8_46_33_746_0E0

وی گفت: حضور مراقبان بهداشتی و رعایت پروتکلها در حوزه های امتحانی و ضد عفونی کردن دانش آموزان و مکانهای برگزاری  موجب شده هیچ مشکل و نگرانی در این مراکز نداشته باشیم.

حمیدی تصریح کرد: به والدین اطمینان خاطر می دهیم که پروتکلها جدی است و سوالات بر اساس شرایط امسال تحصیلی دانش آموزان طراحی شده و ما هم دغدغه والدین را درک می کنیم و در بازدیدها مشخص شده که افت تحصیلی که برخی خانواده ها به آن اشاره می کنند نگران کننده نیست و با کلاس های فوق العاده و مدرسه تلویریونی و شبکه شاد این نگرانی برطرف شده است.

وی افزود: بهترین معلمان با تولید محتوا کمک کردند تا این محتوا در اختیار همه دانش اموزان مناطق محروم قرار گیرد و ارائه بسته های آموزشی هم دیگر خلا های افت تحصیلی را جبران می کند.

:

 

نظر شما