مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

فعالیت استخرها با تغییر شرایط استان از نارنجی به زرد از سرگرفته می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۶۸۲۰
فعالیت استخرها با  تغییر شرایط استان از نارنجی به زرد از سرگرفته می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در صورت تغییر شرایط کرونایی استان از نارنجی به زرد، فعالیت استخرها از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در جلسه مجمع انتخابات هیئت نجات غریق  و غواصی استان قزوین که روز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد اظهارداشت: هیئت نجات غریق  و غواصی استان قزوین عملکرد موفق و افتخار آفرینی برای استان در سطح کشور داشته است.

وی بیان کرد: مجموعه هیئت غریق نجات و غواصی و هیئت شنای استان با توجه به اینکه این دو رشته از یک خانواده هستند همکاری بسیار نزدیکی با هم دارند و این تعامل زمینه موفقیت این دو رشته ورزشی در استان را مهیا کرده است.

جلسه 1

علایی مقدم تصریح کرد: غریق نجات از رشته های بسیار مهمی است که با نجات جان انسان ها از جایگاه انسانی والایی نزد خداوند برخوردار است و اهمیت توجه به آن را دو چندان کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: خوشبختانه در استان قزوین پهنه های آبی زیادی وجود دارد که باید برای استفاده از این ظرفیت در چارچوب حدود اختیارات و ماموریت ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا به شکوفایی بیشتر ورزشکاران رشته غریق نجات و شنا کمک شود.

وی توجه به ورزش شهرستان ها را از رویکردهای این اداره کل دانست و تصریح کرد: مسئولان هیئت های ورزشی استان در شهرستان ها برای پیگیری امور و نظارت بر فعالیت ها حضور میدانی داشته باشند و ما هم تاکید داریم در رشته نجات غریق نیروهای متخصص و با تجربه در شهرستان ها مسئولیت داشته باشند.

علای مقدم گفت: دایره فعالیت هیئت های ورزشی از جمله هیئت غریق نجات و قایقرانی توسط قانون مشخص شده و هر گونه فعالیت و برنامه ریزی باید در این چارچوب باشد اما می توانیم به بخش هایی که دارای ظرفیت های آبی هستند کمک بیشتری کنیم.

مجمع 2

وی افزود: در همه گیری ویروس کرونا تمام رشته های ورزشی آسیب زیادی دیدند اما واقعیت این است که ناجیان و صاحبان استخرهای شنا بیشترین خسارت را متحمل شدند لذا برای جبران بخشی از ضرر و زیان های تحمیل شده به این گروه، تلاش کردیم تا تسهیلات مناسبی به صاحبان استخرها اختصاص پیدا کند.

 علایی مقدم اظهارداشت: با توجه به اینکه از موج چهارم کرونا عبور کرده ایم و واکسیناسیون گروههای مختلف در حال انجام است و در صورت تغییر شرایط استان از نارنجی به زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت استخرهای سرپوشیده شنا در استان از سرگرفته می شود.

در این مجمع پس از رای گیری اعضا، ادریس زرآبادی پور با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین انتخاب شد.

پیش از این علی شهر شهروان به مدت 25 سال عهده دار ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز