استاندار قزوین:

ارتباط مستمر مسئولان با مردم و تسریع در حل مشکلات آنها مهمترین رسالت مدیران است

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۷۲۴۵
ارتباط مستمر مسئولان با مردم و تسریع در حل مشکلات آنها مهمترین رسالت مدیران است
استاندار قزوین گفت: ارتباط مستمر مسئولان با مردم به صورت حضوری و یا تلفنی از طریق مرکز سامد و تسریع در حل مشکلات شهروندان مهمترین رسالت مدیران در شرایط کنونی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه طبق روال هفته های گذشته با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین« مرکز سامد» به تماس های مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخ گفت.

درخواست اشتغال و تبدیل وضعیت شغلی، دریافت مجوز و تغییر کاربری واحدهای تولیدی و کشاورزی، تعیین تکلیف زمین های عظیمیه، بیشترین موضوع سوالات و درخواست های مردمی بود که  امروز سه شنبه در تماس شهروندان با استاندار قزوین مطرح شد.

هدایت الله جمالی پور در پایان این پاسخگویی تلفنی اظهارداشت: سامانه سامد به عنوان یک ابزار ارتباطی مناسب بین مردم و مسئولان دولتی روش خوبی است که می تواند به تقویت ارتباط نزدیکتر اعضای جامعه با مسئولان کمک کند.

وی بیان کرد: در شرایط کرونایی که توصیه می شود شهروندان کمتر از خانه خارج شوند و کارها به صورت غیر حضوری باشد این سامانه می تواند روش مناسبی برای پیگیری و حل مسائل شهروندان باشد. 

استاندار قزوین تصریح کرد: باید از ظرفیت این سامانه برای ارتباط بیشتر بین شهروندان و مسئولان و شنیدن مطالب، پیشنهادات، راهکارها و انتقادات مردم بخوبی بهره گرفت.

جمالی پور افزود: سامانه «سامد» توانسته ارتباط بی واسطه و مستقیمی را میان مردم و مدیران برقرارکند و لازم است با اطلاع رسانی بیشتر توسط رسانه ها زمینه استقبال مردم از این روش را فراهم کنید.

عکس مرکز سامد

استاندار قزوین اظهارداشت:هیچ مدیری نباید خود را بی نیاز از ارتباط با مردم بداند زیرا گفتگو و ارتباط چهره به چهره با شهروندان و دیدار و ملاقات حضوری و استفاده از ابزارهای نوین برای ارتباط غیر حضوری با شهروندان اگر دستور کار جدی مدیران دستگاه های اجرایی استان باشد به نتایج خوبی می رسد.

وی گفت: از آنجا که جمهوری اسلامی، نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و خود را متعلق به مردم می داند لذا مهمترین رسالت مسئولان شنیدن صدای مردم و تلاش برای حل مشکلات آنهاست.

جمالی پور بیان کرد: بیشتر مطالبات مردم در تماس تلفنی درخواست های اشتغال و تسهیلات و رسیدگی به امور آنها در ادارات است و ما هم تلاش می کنیم ضمن شنیدن صدای مردم در رسیدگی به درخواستها در مسیر قانون دستور لازم را صادر کنیم.

وی حضور مدیران دستگاههای اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در مرکز سامد را حرکت خوبی برای شنیدن مطالبات مردمی و کمک به رفع آنها دانست و خواستار تداوم آن شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز