فرماندار قزوین:

واکسن کرونا به اعضای شعب انتخاباتی تزریق می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۷۵۹۱
واکسن کرونا به اعضای شعب انتخاباتی تزریق می شود
رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین گفت: برای حفظ سلامت دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قزوین به تمامی اعضای شعب انتخاباتی واکسن کرونا تزریق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد شفیعی در این باره اظهار کرد: برای حفظ سلامت دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قزوین کلیه عوامل اجرایی در ستاد و شعب انتخاباتی واکسن کرونا تزریق می‌کنند.

وی افزود: حفظ جان و سلامت اعضای ستاد و شعبات انتخاباتی برای ستاد انتخابات شهرستان قزوین حائز اهمیت بوده چرا که این افراد با وجود خطراط ناشی از شیوع این ویروس، قاطعانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پای کار بوده و قدم به قدم تمامی توان خود را برای برگزاری این رویداد ملی بکار گرفته اند، از همین رو واکسیناسیون این افراد طبق لیست موجود در سامانه در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قزوین قرار دارد.

شفیعی خاطرنشان کرد: اعضا از هفته آینده طبق نوبت دهی و اطلاع رسانی می‌توانند تا قبل از برگزاری انتخابات نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین گفت: تعداد ۵۵۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان قزوین از سوی ستاد انتخابات این شهرستان پیش بینی شده است که همشهریان می‌توانند با مراجعه به این شعبات در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت نمایند.

لازم بذکر است با تدابیر از پیش تعیین شده رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی شعب اخذ رای در شهرستان قزوین از سوی عوامل شعب الزامی است، لذا شهروندان با اطمینان خاطر می‌توانند به شعبات مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز