به منظور رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای:

کمیسیون ماده ۱۴برای نخستین بار در استان قزوین تشکیل شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۸۸۱۱۱
کمیسیون ماده ۱۴برای نخستین بار در استان قزوین تشکیل شد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ ویژه رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری برای نخستین‌بار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا معیری‌پور در این باره اظهار کرد:این کمیسیون در کنار کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ که به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی می‌کنند، به منظور بررسی و رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای تشکیل شده است.

وی اضافه کرد:کمیسیون ماده ۱۴در برخورد قانونی با دسته‌ای از رانندگانی که بدون داشتن کارت هوشمند در حوزه برون شهری فعالیت می‌کنند و به دلیل نداشتن کارت هوشمند امکان رسیدگی به تخلفاتشان در کمیسیون ماده ۱۱ وجود ندارد فعالیت خواهد کرد.

معیری‌پور ادامه داد:همچنین در این کمیسیون به تخلفات مالکان آن دسته از ناوگان حمل و نقل که رانندگانشان کارت هوشمند دارند اما با انجام تخلفاتی چون عدم ارائه اسناد و مدارک و یا حمل بار اضافه قوانین را رعایت نمی‌کنند نیز رسیدگی می‌شود.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در برخورد با تخلفات این گروه از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای قانونگذار این اجازه را داده که برحسب نوع و دفعات و تکرار تخلف، کارت هوشمند ناوگان آنها تا یک سال غیرفعال شود.

معیری‌پور افزود: در نخستین جلسه این کمیسیون که قرار است به طور مستمر برگزار شود به تخلفات ۳۰مالک ناوگان رسیدگی و پس از بررسی اسناد و مدارک و استماع دفاعیات مالکان، متناسب با تخلف انجام شده برای آنها رای صادر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز