معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

مانور کاهش مصرف برق در ادارات قزوین در حال اجراست

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۸۲۴۹
مانور کاهش مصرف برق در ادارات قزوین در حال اجراست
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: هفتمین اقدام فراگیر با هدف کاهش 50 درصدی مصرف برق در ادارات قزوین در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفتمین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با هدف کاهش الگوی مصرف در ادارات به میزان 50 درصد و اطمینان از تعدیل مصارف دستگاههای اجرایی در تعطیلات همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه 13 خرداد در قزوین آغاز شده و در حال برگزاری است.

یوسف اینانلو در خصوص اهداف برگزاری این مانور عملیاتی تصریح کرد: در این اقدام فراگیر علاوه بر کنترل مصرف برق ادارات در زمینه مقابله با رمز ارزهای غیر مجاز و رفع اتصالات سست و معایب شبکه و نیز تعدیل و تنظیم بار روشنایی  معابر هم اقدام می شود.

وی افزود: در این اقدام فراگیر با بهره گیری از 45 اکیپ اجرایی و دو اکیپ نظارتی  با استفاده از 105 نفر نیرو برای کاهش مصرف برق ادارات بکارگیری می شود.

مانور برق

اینانلو تصریح کرد: این مانور که صبح امروز آغاز شده در بعدازظهر نیز ادامه خواهد یافت و فردا جمعه نیز در سایر ادارات عملیاتی خواهد شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از تمامی مشترکین اداری خواست  بعد از پایان وقت اداری امروز پنجشنبه 13 خرداد ماه نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی، روشنایی و وسایل برقی اداری اقدام کنند.

وی یادآورشد: در صورتی که توصیه های اعلام شده مورد توجه قرار نگیرد نسبت به قطع برق این ادارات اقدام خواهد شد.

پاداش 20 میلیون تومانی برای شناسایی رمز ارزهای غیر مجاز

اینانلو تصریح کرد: با توجه به افزایش بی رویه استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای جهت استخراج رمز ارز غیرمجاز از تمامی مشترکین برق خواهشمندیم برای کاستن از احتمال خاموشی های برق و جلوگیری از وارد شدن خسارت به لوازم برقی، محل فعالیت استخراج کنندگان رمز ارز را در آدرس اینترنتی WWW.tavanir.org.ir/samaat  اعلام کرده و از پاداش نقدی تا 20 میلیون تومان به شرط صحت گزارش وبا رعایت محرمانگی مشخصات گزارش دهندگان بهره مند شوند.

استخراج رمز ارز

وی گفت: امیدواریم مشترکین محترم نسبت به کاهش مصرف برق و آب اقدام کرده و در فصل تابستان که با کمبود آب و برق مواجهیم در صیانت از ذخایر آبی و انرژی برق برای روزهای گرم سال با شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین همکاری کنند.

 اینانلو بیان کرد: مقابله با دستگاههای رمز ارز غیر مجاز، رفع اتصالات سست و معایب شبکه و تعدیل و تنظیم بار روشنایی از اهداف اجرای اقدام فراگیر در استان قزوین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز