استاندار قزوین:

مشارکت در انتخابات موجب تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۹۳۴۸
مشارکت در انتخابات موجب تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی می شود
استاندار قزوین گفت: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات اظهارداشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد درک و شعور بالای سیاسی و سهم خود در تعیین سرنوشت کشور را نشان می دهند.

وی اضافه کرد: بدون تردید حضور فعالانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی موجب تقویت نظام اسلامی شده و کشور را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.

استاندار قزوین بیان کرد: در دوره ها ی گذشته مردم با مشارکت گسترده خود نشان دادند با حضور در صحنه های حساس دشمنان را نا امید می کنند و این بار نیز با درک شرایط حساس کشور می توانند شگفتی آفرین شوند.

وی گفت: انتخابات ضامن استقلال کشور، تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

جمالی پور با اشاره به تاثیر مشارکت حداکثری در انتخابات در ابعاد داخلی و خارجی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات دستاوردهای بزرگی دارد که در داخل کشور موجب ایجاد وحدت و همبستگی و اعتماد عمومی و در عرصه بین المللی هم ضامن تقویت دستگاه دیپلماسی کشور شده و نمودی از همبستگی را در معرض دید عموم جهانیان قرار می دهد.

استاندار قزوین اضافه کرد: دولت برآمده از انتخابات پرشور مردمی با پشتوانه آرای بالا از قدرت بیشتری در چانه زنی برای مصالح و منافع کشور در عرصه های بین المللی برخوردار خواهد شد و کشوری با این پشتوانه مصون شده و هیچ قدرتی توانایی مقابله با آن را نخواهد داشت.

وی بی طرفی عوامل برگزاری انتخابات در استان را یک اصل مهم دانست و اظهارداشت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید از رفتار جریانی و سلیقه ای پرهیز کنند و  مدافع حقوق مردم و نامزدها باشند و قانون را رعایت کنند.

انتخابلات 2

جمالی پور بیان کرد: از عوامل برگزاری انتخابات انتظار داریم از جانبداری و اقدام له یا علیه نامزدها جدا پرهیز کنند چون این کار خلاف قانون و شرع است و باید در دادگاه الهی پاسخگو باشند.

استاندار قزوین گفت: اعمال سلیقه شخصی و گروهی در فرآیندهای انتخابات خلاف شرع و. قانون و در واقع نوعی خیانت به مردم است و همه باید طوری رفتار کنیم که در پیشگاه الهی سرافکنده نباشیم و حقوق مردم را زیر پا نگذاریم.

وی اظهارداشت: دستورالعمل های بهداشتی به تمامی عوامل برگزاری انتخابات ابلاغ شده و شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای به دلیل تداوم کرونا باید جدی گرفته شود و تست گیری سریع کرونا از عوامل برگزاری انتخابات و پای صندوق ها پیش بینی شده است. 

انتخابات شوراهای شهری و روستایی در استان قزوین در 28 شهر و 679 روستا برگزار خواهد شد.

 

نظر شما