موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی:

انتخابات بهترین فرصت برای ایجاد تحول در سیستم مدیریت کشور است

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۹۸۵۵
انتخابات بهترین فرصت برای ایجاد تحول در سیستم مدیریت کشور است
موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی گفت: انتخابات بهترین فرصت برای ایجاد تحول اساسی در مدیریت کشور است و حضور آگاهانه مردم در آن اهمیت مضاعف دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست بصیرتی فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات، سرگروههای صالحین و رابطین بسبجی خواهر با محور رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام مهدوی ارفع موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی در حسینیه امامزاده حسین قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در این نشست اظهارداشت: در فضای تصمیم گیری کشور نباید جامعه را دو قطبی کنیم زیرا امروز وحدت رویه مشکل گشای چالشهاست.

وی بیان کرد: مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند و منطقی نیست مانند دوران ستم شاهی برای گرفتن حق خود کفن بپوشند و اعتراض کنند.

مهدوی ارفع تصریح کرد: انتخابات در شرایط حساسی برگزار می شود و نباید با بی بصیرتی به «چه کنم چه کنم» بیفتیم و دوباره در انتخاب خود اشتباه کنیم.

image_2021_6_8-13_58_3_170_yUs

وی افزود: رای همه مردم مهم است و در این صحنه رای رهبر و یک فرد عادی مساوی است و منطقی نیست بی تفاوت باشیم و یا خدای نکرده در انتخابات که تعیین سرنوشت خود است شرکت نکنیم.

حجت الاسلام مهدوی ارفع اظهارداشت: باید بدانیم اگر امربه معروف و نهی از منکر را ترک کنیم نا اهلان و اشرار بر ما حاکم می شوند لذا شرکت در انتخابات به عنوان معروف یک تکلیف است و پس از آن انتخاب افراد اصلح اهمیت دارد.

وی با انتقاد از ضعف مدیریت در برخی از بخش های کشور گفت: سالها بورس در کشور فعال بوده و خیلی از مردم خبر نداشتند اما ببینید چه کردندکه یک دفعه ۵۳ میلیون نفر بدون آگاهی وارد بورس شدند و ضرر کردند و امروز معترض شده اند که سرمایه خود را از دست داده اند.

موسس نهضت  جهانی نهج البلاغه خوانی تصریح کرد:  بعد از ۴۲ سال این که هنوز نهضت سواد آموزی و بیسواد داریم خجالت آور است در حالی که اگر تکلیف محوری را از مردم نمی گرفتم با کمک همین مردم همه باسواد می شدند.

وی اظهار داشت: در دهه ۶۰ که فقر بیشتربود میزان مشارکت بسیار بالا بود چون مردم اعتماد بیشتری به مسئولان داشتند و انگیزه زیاد بود اما امروز عملکرد مدیران موجب بی اعتمادی و نا امیدی شده که باید آن را ترمیم کنیم.

انتخابات فضای تحول است

وی گفت: انتخابات فضای تحول است و همه ما خواستار تحول هستیم و باید از ریشه همه چیز عوض شده و حق مردم ادا شود و رئی جمهور و تیم دولت و مسئولان به عنوان واسطه و خدمتگذار مردم با همه توان در گره گشایی از مشکلات گام بردارند.

مهدوی ارفع افزود: تحول درساختار است نه فرد لذا باید مطالبه ما از نامزدها این باشد که برنامه خود را برای تحول اعلام کنند تا بتوانیم درست انتخاب کنیم.

وی با انتقاد از نبود متولی کنترل در فضای مجازی گفت: فضای مجازی رهاشده و باید پرسید چرا هنوز شورای عالی مجازی برای راه اندازی شبکه ملی اقدام نکرده در حالی که باید ببینید اینستاگرام چه بلایی سر خانواده ها آورده است و بدترین مسایل در کشور دارد ترویج می شود.

وی اظهارداشت: چرا باید تلویزیون جمهوری اسلامی مروج فرهنگ غرب باشد و افرادی را چهره می کندکه مروج بی بند و باری می شوند و ما نیازمند انسانهای ارزشی هستیم که پای آرمانها بایستند و در اصول کوتاه نیایند.

مهدوی ارفع گفت: در انتخابات نکته اساسی این است که این رویداد بی نظیر هم تهدید و هم فرصت است و اگر درست از آن استفاده نکنیم متضرر می شویم.

موسس نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی یادآورشد: برخی دست های پشت پرده چند سال است کار می کنند تا امروز القا شود که رای در انتخابات این دوره در واقع رای به انقلاب است و هر کس شرکت نکرد انقلاب و نظام را قبول ندارد و موضوع رفراندوم را مطرح کرده اند که باید مراقب این توطئه باشیم.

image_2021_6_8-13_59_25_59_7hn

وی بیان کرد: امروز انتخابات در واقع استمرار یک تفکر انقلابی  است و همه وظیفه داریم آن را تبلیغ کنیم که حضور مهم است و با نیامدن و نشستن چیزی تغییر نمی کند و تغییر در شرایط حتما نیازمند رای یکایک همه ماست.

مهدوی ارفع گفت: مردم نجابت می کنند و پای انتخابات می آیند ولی ما هم باید پس از رای گیری دنبال مطالبات مردم باشیم و نگذاریم وعده های انتخاباتی و مشکلات مردم فراموش شود.

وی اظهارداشت: هر گاه به جای افراد به تفکر انقلابی اهمیت دادیم به موفقیت رسیدیم و مصداق بارز آن را دیدیم که فخری زاده، احمدی روشن و شهریاری ها که دنبال تفکر ارزشی بودند چه دستاوردهای برای نظام داشتند.

مهدوی ارفع اضافه کرد: در انتخابات شرکت می کنیم و برای تحول در امور باید کار در دست کارگزاران صالح باشد.

وی با اشاره به خصوصیات کارگزاران اصلح از دیدگاه امیر مومنان علی(ع) تصریح کرد: کارگزاران حکومت اسلامی باید در حد مردم ضعیف زندگی کنند و سطح زندگی عادی داشته باشد و اطرافیان مسئولان از حکومت سهم نگیرند و نباید به هیچ خویشاوندی مسئولیت و امکانات بدهیم و کارگزار اصلح کسی است که مدیریت مالیاتی وی به نفع نیازمندان و محرومان باشد. 

مهدوی ارفع گفت: مبارزه با فساد صدای همه را در می آورد و کسانی که در این راه گام برمی دارند حتما با هجمه های فراوان مواجه خواهند شد اما مسیری که حق است باید با صلابت و مقاومت ادامه پیدا کند.

وی اظهارامیدواری کرد با حضور باشکوه مردم در انتخابات و تعیین رئیس جمهوری اصلح و روی کار آمدن دولتی انقلابی مشکلات کشور کاهش پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز