استاندار قزوین:

تولیدکنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۰۳۸۴
تولیدکنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند
استاندار قزوین گفت: تولیدکنندگان در جنگ اقتصادی نقش برجسته و ماندگاری در شرایط کنونی دارند که باید قدردان این حرکت ارزشمند باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها،مانع زدایی ها، جمالی پور استاندار قزوین روز چهارشنبه به همراه  قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، نصیری فرماندار البرز ، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین و جمعی از مدیران اقتصادی استان از 5 واحد صنعتی در استان قزوین بازدید کرد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: تولیدکنندگان در جنگ اقتصادی نقش برجسته و ماندگاری در شرایط کنونی دارند که باید قدردان این حرکت ارزشمند باشیم و خود را در رفع چالش های این عرصه ملزم بدانیم.

استاندار قزوین در بدو ورود به شهر صنعتی البرز از شرکت رامو تولید کننده انواع محصولات و قطعات پلاستیکی و گرانول پلیمری با اشتغال 51 نفر و با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال بازدید کرد.

صنیع بافت

جمالی پور در ادامه از شرکت صنیع بافت تولید کننده کیسه از پلی پروپلین با اشتغال 18 نفر واقع در شهرصنعتی البرز بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد صنعتی قرار گرفت.

شرکت توسعه سرمایه گذاری صنایع پیکره تولید کننده انواع پالت و تسمه بسته بندی و فیلم سه لایه با اشتغال 45 نفری واقع در شهرصنعتی البرز از دیگر واحدهای صنعتی بود که مورد بازدید استاندار قرار گرفت.

پالت  وتسمه

وی در ادامه از شرکت افرا بافت تولید کننده کیسه از پلی پروپیلن با اشتغال 450 نفر واقع در شهرصنعتی البرز بازدید کرد.

همچنین خط تولید ورق استنلس استیل430 شرکت صنایع  هفت الماس از دیگر طرح هایی است که برای اولین بار در ایران توسط استاندار افتتاح می شود.

در پایان این بازدید ها جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست جمالی پور استاندار قزوین برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز