استاندار قزوین:

مدیرانی که در مسیر تولید مانع ایجاد کنند به دستگاه قضایی معرفی می شوند/ افزایش ۶۱۸ میلیارد تومانی بودجه استان

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۹۰۶۰۱
مدیرانی که در مسیر تولید مانع ایجاد کنند به دستگاه قضایی معرفی می شوند/ افزایش ۶۱۸ میلیارد تومانی بودجه استان
استاندار قزوین گفت: همه ظرفیت ها و امکانات خود را برای رفع موانع تولید بکار می گیریم تا چرخ اشتغال و تولید در استان متوقف نشود و ضمن تقدیر از مدیران همراه، کسانی که مانع تراشی کنند به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین روز چهارشنبه پس از بازدید استاندار از پنج واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز با حضور نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعتی و دستگاههای اجرایی استان در شرکت تولیدی و صنعتی هفت الماس تشکیل جلسه داد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه با تشکر از تلاش ایثارگرانه تولیدکنندگان در سنگر اقتصادی کشور اظهارداشت: در سالی که به نام پشتیبانی، رفع موانع و مانع زدایی ها نامگذاری شده همه وظیفه داریم مسیر تولید را هموار کنیم و گره گشای مشکلات باشیم تا اشتغال کشور آسیب نبیند.

وی بیان کرد: در کنار تولیدکنندگان هستیم و از همه ظرفیت ها برای رونق تولید استفاده می کنیم تا از کسانی که از عزت و اقتدار اقتصادی کشور در بدترین شرایط دفاع کرده و سرمایه های ارزشمند خود را در مسیر کارآفرینی و به گردش درآوردن چرخ تولید به کار گرفته اند حمایت کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید بپذیریم اگر تولیدکننده آسیب ببیند سایر بخشها هم متضرر می شوند لذا باید همه کمک کنیم تا کسانی که زندگی خود را وقف تولید و اشتغال کشور کرده اند در این مسیر نا امید نشوند.

image_2021_6_9-17_19_14_872_wHx

وی اضافه کرد: امروز وضعیت به گونه ای است که با یک نوسان تولیدکنندگان آسیب می بینند لذا از مدیرانی که با رویکرد منطقی به تولید گره گشای مشکلات آنها هستند تشکر می کنم و تاکید دارم همچنان رویکرد حمایت از تولید را حفظ کنند تا فشار تحریم ها جبران شود.

جمالی پور بیان کرد: همه باید در خدمت تولید باشیم تا معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم آسیب نبیند و هزینه های دیگری به جامعه تحمیل نشود.

وی اظهارداشت: وقتی در چند سال اخیر رویکرد رهبری حمایت از تولید بوده ما هم وظیفه داریم از تولید و تولیدکننده واقعی حمایت کنیم البته یک درصد هم در بخش تولید سوء استفاده می کنند که باید آنها را تفکیک کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: همان گونه که از تولید حمایت می کنیم باید آنها نیز قانونی کار کنند و ضمن پرداخت حق دولت و اقساط بانکی برای تولید و طرح های توسعه خود برنامه منظمی داشته باشند و به تعهدات خود عمل کنند.

استاندار قزوین رعایت قانون از سوی مدیران واحدهای صنعتی و دستگاههای اجرایی را مهم دانست و یادآورشد: در شرایطی نیستیم که در ادارات کم کاری شده و تولید دچار مشکل شود لذا رفتارهای سلیقه ای از کسی پذیرفته نیست و اگر کسی در روند تولید مانع تراشی کند به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

image_2021_6_9-17_18_57_225_Tii

اطلاع رسانی به صنعتگران برای برخوراری از بخشودگی ها

استاندار قزوین با اشاره به بخشودگی بیمه ای برای تولیدکنندگان اظهارداشت: به واحدهای تولید اطلاع رسانی شود تا صنعتگران بدانند چگونه از بخشودگی بیمه ای برخوردار شوند لذا توصیه می شود یک کانال در فضای مجازی برای واحدهای تولیدی و مدیران صنعتی راه اندازی شود تا صاحبان صنایع در جریان بخشنامه ها و دستورالعمل ها قرار گیرند و مدیران صنعتی هم اگر مشکل بیمه ای داشتند می توانند به مدیرکل تامین اجتماعی استان مراجعه کنند تا حل شود.

افزایش 618 میلیارد تومان به اعتبارات استان

جمالی پور در ادامه از افزایش اعتبارات استان خبرداد و گفت: با حمایت سازمان برنامه و بودجه و پیگری نمایندگان استان بویژه دکتر سیاهکلی و مهندس رجب رحمانی امسال بیش از 618 میلیارد تومان به اعتبارات استان اضافه شده که خدمت رسانی را افزایش می دهد.

وی بیان کرد: بودجه امسال ما زیرساختی و امید بخش است و اعتبارات خوبی جذب شده که مقدمه ای برای ارتقای جایگاه بودجه است تا مظلومیت استان جبران شود.

image_2021_6_9-17_18_38_254_MkA

در ادامه مشکلات 8 واحد صنعتی که مشکلات بیمه ای، مالیاتی، بانکی، چک برگشتی و تامین انرژی داشتند مطرح شد و با مساعدت استاندار و همراهی مدیران دستگاههای اجرایی برای حل آنها دستور لازم صادر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز