استاندار قزوین:

جذب سرمایه گذاری برای تقویت تولید در اولویت برنامه مدیران استان قزوین قرار دارد

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۰۹۱۵
جذب سرمایه گذاری برای تقویت تولید در اولویت برنامه مدیران استان قزوین قرار دارد
استاندار قزوین گفت: بسترسازی و تسهیل در کارها برای جذب سرمایه گذار و رونق تولید مهمترین اولویت مدیران در استان قزوین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت ‌الله جمالی‌پور روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع فرآوری گوشت در شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: برای حل مشکلات بیکاری و کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی همه باید به تولید اهمیت دهیم و آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: بدون تردید اگر بتوانیم شرایط حضور سرمایه گذار در استان را تسهیل کرده و حمایت لازم را برای اجرای طرح های مهم صنعتی و کشاورزی مهیا کنیم می توانیم به گره گشایی از مشکلات امیدوار باشیم.

جمالی پور اضافه کرد: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان امروز فرماندهان جنگ اقتصادی هستند که در بدترین شرایط وارد مبارزه با دشمنان شده و همه سرمایه های خود را در سنگر تولید به کار گرفته اند و باید مورد احترام و تکریم مردم و مدیران باشند.

وی گفت: در شرایطی که سرمایه‌گذاران می توانند به جای تحمل مشکلات تولید وارد دلالی شده و یا سرمایه خود را در بانک ها پس انداز کرده و سودهای کلان و راحت دریافت کنند اما احساس وظیفه کرده و با درک درست از شرایط وارد تولید می شوند باید مورد تحسین و تقدیر قرار گیرند.

جمالی‌پور اظهارداشت: برای قطع وابستگی از اقتصاد نفتی باید بتوانیم تولید را جایگزین نفت کرده و از درآمدهای نفتی برای آبادانی و طرح های توسعه و زیربنایی استفاده کنیم تا کشور در مسیر درست قرار گیرد.

وی گفت: منطق درست آن است که هزینه‌های جاری کشور از محل تولید تامین شود و اگر تولید کنندگان خوب کار کنند و حمایت شوند و مالیات خود را بموقع و واقعی پرداخت کنند مدیریت کشور اصلاح می شود.

استاندار قزوین یادآورشد: در استان قزوین باید از همه ظرفیت‌ها برای رونق تولید استفاده کنیم و مدیران عزم خود را برای تسهیل در امور و رفع موانع بکار گیرند تا جهش تولید محقق شود.

جمالی‌پور در ادامه حفظ وحدت را موجب موفقیت در کارها دانست و اظهارداشت: خوشبختانه در استان قزوین تعامل خوبی میان نمایندگان، مدیران استان وجود دارد و توانسته ایم در مسیر خدمت رسانی با وحدت رویه عمل کنیم.

نظر شما
پرونده ویژه