رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

مدیران شهری خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار و جنوب شهر قزوین را در اولویت قرار دهند

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۰۹۷۶
مدیران شهری خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار و جنوب شهر قزوین را در اولویت قرار دهند
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کاهش فاصله جنوب و شمال شهرها از مدیران انتظار داریم خدمت رسانی به جنوب شهر و مناطق کم برخوردار را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا توزیع عادلانه امکانات محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در جمع اهالی منطقه راه آهن در مسجد جواد الائمه شهر قزوین گفت:حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک بسیار گسترده و بزرگ است و روستاهای زیادی دارد که سرکشی به آنها زمان زیادی لازم دارد اما تلاش کرده ایم با حضور در روستاها و مناطق کم برخوردار با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شده و برای گره گشایی از مشکلات اقدام کنیم.

وی افزود: منطقه راه آهن اولین محله شهری است که با هدف پیگیری و حل مشکلات آن در میان اهالی حضور یافتیم تا با کمک مدیران شهری رفع موانع را تسریع کنیم تا رضایت شهروندان جلب شود.

image_2021_6_10-21_55_56_204_iT6

سیاهکلی تصریح کرد: هرچند در حوزه مدیریت شهری که با رای مردم انتخاب می شوند ما اختیاری نداریم اما از منظر رسالت نظارتی می توانیم پیگیر امور باشیم تا مشکلات سریعتر حل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: خوشبختانه با افزایش اعتبارات استان امسال امیدواریم اجرای طرح های عمرانی شتاب گرفته و خدمات رسانی به مردم بهتر شود و در حوزه شهری هم حتما با آغاز به کار شوراهای جدید می توان به حل مشکلات امیدوار شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه اعتبارات شهرداری قزوین بسیار مطلوب است و می توان با توزیع عادلانه خدمات شهری در جنوب شهر فاصله آن با شمال را کاهش دهد و مردم این مناطق را نیز از خدمات شهری و رفاهی برخوردار کرد. 

سیاهکلی ضمن تماس با مدیرعامل آبفای استان و نیز رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خواستار پیگیری سریعتر مطالبات مردم منطقه راه آهن شد.

image_2021_6_10-21_55_30_125_csn

در این نشست مقررشد یک نماینده از سوی اهالی راه آهن تعیین شده و به عنوان رابط برای پیگیری امور از دفتر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اقدام کند تا مطالبات به نتیجه برسد.

در ادامه امام جماعت مسجد جوادالائمه و چند تن از جوانان و هیئت امنای مسجد و روحانیون دیگر مشکلات منطقه راه آهن را مطرح کردند.

بیش از 27 مشکل اساسی و مهم این منطقه از سوی اهالی مطرح شد که تاریکی برخی معابر و کوچه ها، نبود شبکه فاضلاب و درمانگاه مناسب، نبود کلانتری، فرسودگی شبکه آب و فاضلاب، خراب شدن روکش آسفالت معابر و خیابانها، افزایش سرقت های خرد و حضور معتادان در منطقه، سرقت کابل برق و کمبود فضای سبز و سالنهای ورزشی و حضور افاغنه از مهمترین مسائل مطرح شده بود.

اهالی

همچنین نبود سرویس بهداشتی در معابر عمومی، سرقت دریچه های آب و فاضلاب، نبود مسجد در بخش شرقی و کمبود وسایل ورزشی در محلات، نبود پایانه مسافربری و تعریض نشدن پل محله، نیمه تمام ماندن استخر ورزشی، در دست ساخت از دیگر مسائلی بود که اهالی مطرح کردند و از نماینده قزوین خواستار پیگیری برای حل آن شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز