رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

اطمینان می دهیم از آرای مردم بدقت صیانت کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۱۱۲۱
اطمینان می دهیم از آرای مردم بدقت صیانت کنیم
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: به مردم استان اطمینان صد در صدی می دهیم از آرای یکایک مردم امانتداری و بدقت صیانت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست هماهنگی  نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قزوین روز جمعه در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

در این نشست که استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان، جانشین اداره اطلاعات، فرماندار و دادستان قزوین هم حضور داشتند آخرین ضوابط تبلیغاتی و نکات قانونی به نامزدها یادآوری شد.

منوچهر حبیبی در این نشست گفت: سه رکن اساسی انتخابات شامل مردم، داوطلبان و عوامل اجرایی است و بدون تردید مردم زینت انتخابات هستند و بدون آنها انتخابات مفهومی ندارد. 

image_2021_6_11-13_38_53_89_DiU

وی افزود: مسئولان امانتدار رای مردم هستند و نامزدها موتور محرک انتخابات هستند که می توانند در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرین باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خطاب به نامزدها تصریح کرد: از این که جسارت داشتید و خود را در معرض قضاوت قرار دادید جای تبریک دارد و امیدواریم در این رقابت دوستانه موفق باشید و تسلیم رای مردم باشید.

حبیبی گفت: شرایط کرونایی همه را فلج کرده و تاکنون هم ناشناخته است هرچند واکسن دارد اما صد در صدی نیست و به هرحال ۱۶ ماهه درگیر کرونا هستیم و هر جا تجمعی هست این ویروس حضور دارد و نفس کار انتخابات هم تجمع است لذا باید وضعیت را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: با همراهی مردم و مدیریت بهداشت و درمان بستری ها کاهش یافته اما شرایط شکننده است و اگر غفلت کنیم آسیب جدی می بینیم لذا توصیه می کنیم مراقب مردم، هواداران و خودتان باشید و در اجرای پروتکل های بهداشتی جدی عمل کنید.

حبیبی اظهارداشت: توصیه اکید داریم جتی الامکان در مکان های سربسته تجمعی نباشد یا حداقل باشد و فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل ها رعایت شود تا دچار مشکلات بیشتر نشویم.

image_2021_6_11-13_38_42_561_0bR

وی مدیریت فضای مجازی را مهم دانست و افزود: بار تبلیغات در این دوره در فضای مجازی است اما رها شده و بی سرو سامان است و دشمن بیشتر از ان استفاده می کند لذا درخواست می کنیم نامزدها درفضای مجازی حضورپر رنگی داشته باشند تا برنامه های دشمنان کم رنگ شود.

حبیبی تصریح کرد: دشمن دنبال یاس و نا امیدی و ایجاد بی انگیزگی است و شما باید پررنگ در چارچوب قوانین با رعایت اصول حرکت کنید.

وی اضافه کرد: به جای تخریب دیگران بهتر است خودتان را اثبات کنید و برنامه هایتان را اطلاع رسانی کنید تا مردم آگاهانه رای دهند و بدترین بی اخلاقی تخریب دیگران است که مردم آن را نمی پسندند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: در انتخابات باید اخلاق را نهادینه و برجسته کنید و ضمن انتشار برنامه های خود در فضای مجازی مراقب باشید کانالهای فضای مجازی محل بد اخلاقی نشود.

وی اضافه کرد: مدیران و کارگزاران دولتی حق جانبداری از نامزدها را ندارند و باید بی طرف باشند و اگر مدیری از نامزدی طرفداری کند برخورد می کنیم و در این راستا از رسانه ها انتظار داریم اگر تخلفی دیدند حتما منعکس کنند تا برخورد شود.

image_2021_6_11-13_39_5_522_uZ0

اطمینان می دهیم از آرای شما صیانت کنیم

حبیبی در ادامه اظهارداشت: به همه نامزدها، طرفداران و مردم اطمینان صد در صدی می دهیم که با دقت از آرای شما صیانت کنیم و از آنجا که در هر شعبه ۱۵ تا ۲۰ نفر حضور دارند امکان تخلف در حد صفر است و وجود ندارد.

وی بیان کرد: در شهر قزوین انتخابات کاملا الکترونیک است و در یک تا دو ساعت پس از پایان رای گیری نتایج مشخص می شود که پس از اعلام رای ریاست جمهوری آن را منتشر می کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: بار دیگر به مردم اطمینان می دهیم که نگران نباشند و انتخابات در کمال صحت، دقت و امانتداری برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز