استاندار قزوین:

نشاط اجتماعی یکی از مصادیق حقوق شهروندی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۱۵۸۷
نشاط اجتماعی یکی از مصادیق حقوق شهروندی است
استاندار قزوین بابیان اینکه ایجاد نشاط در جامعه یکی از مصادیق حقوق شهروندی است گفت: تقویت نشاط اجتماعی راهگشای توسعه در جوامع شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین گفت: حل مشکلات شهر با تعامل و همدلی مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری امکان‌پذیر است و توسعه خدمات شهرداری‌ها، افزایش امید و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد.

وی افزود: مسئولان باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و همدلی و همفکری، توسعه و پیشرفت شهری را رقم زده و مشکلات شهری را برطرف کنند

جمالی پور تصریح کرد: باید با همدلی و همراهی یکدیگر، خلاقیت و نوآوری  و با توجه به شرایط خاص اقتصادی که کشور در آن بسر می‌برد در جهت توسعه و پیشرفت کشور و استان قدم برداشت.

333

استاندار قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در شورای پنجم افزود: کارهای بسیار ارزشمند و زیر بنایی در مجموعه مدیریت شهری قزوین انجام شده است که این امور در کیفیت زیست و ارتقاء زندگی شهروندان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

جمالی پور تاکید کرد: شهرداری‌ها در تلطیف فضای شهری هم نقش مهمی دارند و در شرایطی که زندگی شهری ما را از هم دور کرده، اجرای این قبیل طرح ها تأثیر گذار و مهم است. 

وی با بیان اینکه در دنیا امکانات شهری به سمتی می‌رود که انسان‌ها راحت زندگی کنند، افزود: زندگی شهری کنونی موجب شده ارتباط افراد کمتر شود این مقوله باید به عنوان یکی از ارکان مهم مد نظر مسئولان قرار گیرد.

استاندار قزوین با اشاره به افتتاح پل طبیعت و سلامت در قزوین خاطرنشان کرد: این فضاها باید حس خوشایند در طبیعت بودن را برای شهروندان به ارمغان بیاورد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز