فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خبر داد:

انهدام باند سارقان انباری در قزوین

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۲۰۶۳
انهدام باند سارقان انباری در قزوین
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از انهدام باند و دستگیری اعضای باند سارقان انباری با اعتراف به 9 فقره سرقت در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ بیژن خدایی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری به شیوه مشابه با روش باز کردن قفل های کتابی و بدون تخریب که موجب سلب آسایش عمومی در شهرک مینودر شده بود بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 مینودر قرار گرفت.  

وی افزود: ماموران با استفاده از شگرده های پلیسی و طی اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی اعضای باند و خودرویی که با آن اقدام به سرقت می کردند شده و پس از اخذ دستور قضایی، یکی از اعضای باند را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه متهم بعد از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و همدستان و مخفیگاه آن ها را لو داد، تصریح کرد: مجددا با اخذ دستور قضایی، اکیپ ویژه ای از ماموران به مخفیگاه سارقان اعزام و در اقدامی غافلگیرانه هر 2 نفر را دستگیر کردند. 

سرهنگ خدایی درپایان با بیان اینکه افراد دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به 9 فقره سرقت اعتراف کرده اند خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز