رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

روسای ستاد نامزدها از تجمع هواداران در ستادها ممانعت کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۲۲۱۰
روسای ستاد نامزدها از تجمع هواداران در ستادها ممانعت کنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: از روسای ستاد نامزدهای انتخابتی درخواست می کنیم برای تامین سلامت مردم از تجمع هواداران در ستادها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در جلسه آشنایی روسای ستاد نامزدهای انتخابات در استان قزوین با فرآیند مکانیزه انتخابات گفت: تلاش می کنیم با حضور فعال درانتخابات شور و نشاط خاصی ایجاد شده و این رویداد مهم در شان مردم برگزار شود.

وی افزود: بعد از مشقت فراوان کادر درمان و بهداشت همچنان ویروس های جدیدی دیده شده که اگر مراقبت نکنیم با چالش های بیشتری مواجه خواهیم شد.

نامدار تصریح کرد: در ستادهای مردمی باید کمک کنید تا سلامت هواداران به خطر نیفتد و انتخابات در سلامت کامل و بدون نگرانی برگزار شود.

انتخابات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: بر اساس شرایط موجود باید مراقب باشیم کسی آلوده نشود و جان مردم بخطر نیفتد.

وی گفت: در استان قزوین ۱۱۷۸ صندوق رای داریم که به همین تعداد ناظر بهداشتی پیش بینی کرده ایم تا شرایط بهداشتی مکان های رای گیری کنترل شود.

نامدار افزود: هرگونه تجمع انتخاباتی، سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان های سربسته مانند مساجد، سالن اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: تجمع در فضای باز و استادیوم ها و حیات مدارس و مرکز اموزش عالی با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری تعیین شده بلامانع است.

انتخابات 3

وی اضافه کرد: رعایت ۸ متر فضای باز برای یک نفر، حضور هوا داران در ستادها با ماسک، حداکثر زمان هر جلسه دو ساعت،تامین دستگاه تهویه در مکانهای سربسته، از نکات الزامی برای رعایت است و تعداد مجاز افراد در فضای سربسته در شهر نارنجی حداکثر ۲۰ نفر، در شهر زرد ۳۰ نفر و شهرهای آبی تا ۵۰ نفر با رعایت پروتکلها تعیین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز