مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

کارکنان و مدیران شهری برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۸:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۳۴۰۸
کارکنان و مدیران شهری برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: از کارکنان و مدیران شهری و شهرداری ها انتظار داریم برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه در محل صندوق های رای حضور گسترده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی صالحی در بازدید از شهرداری تاکستان، در جلسه ای با حضور شهردار و مدیران شهری گفت: شرایط کشور بسیار حساس است و با تلاش هایی که دشمنان برای نا امید کردن مردم انجام می دهند تا انتخابات کم رنگ برگزار شد باید هوشیار باشیم و برای حفظ اقتدار کشور این رویداد را جدی بگیریم.

وی افزود: مشارکت در انتخابات بدون تردید می تواند قدرت چانه زنی مسئولان ارشد نظام را در معادلات بین المللی بالا برده و شرایط بهتری را مهیا کند لذا همه باید این بار نیز احساس تکلیف کرده و با آگاهی در انتخابات شرکت کنیم.

صالحی تصریح کرد: همه کارکنان و مدیران شهرداری در راستای فرامین مقام معظم رهبری در دو روز باقیمانده تا ۲۸ خرداد لازم است تلاش های موثر و مضاعفی را برای حضور پرشور و با شکوه مردم در پای صندوق های رای داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین یادآورشد: خوشبختانه فضا سازی و تبلیغات محیطی شهرداری در سطح شهر تاکستان برای تشویق و ترغیب آحاد مردم و شهروندان در جهت حضور حداکثری در انتخابات مناسب است و امیدواریم شاهد حضور باشکوهی در پای صثندوق های رای باشیم.

صالحی در ادامه افزود: کارکنان و مدیران  شهرداری ها و اعضای شوراهای اسلامی شهرها  حق استفاده از امکانات و اموال شهرداری برای تبلیغات هیچ نامزدی را ندارند.

وی بیان کرد: در برگزاری با شکوه انتخابات، شهرداری ها بر اساس قانون و مقررات موظفند در پشتیبانی از انتخابات اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین بر لزوم انتخاب شورایی متخصص، کارآمد و اصلح تاکید  کرد و افزود: مردم می توانند اعضای  شورای شهر دوره ششم را از بین افرادی با تخصص های مرتبط با مدیریت شهری که آشنایی کافی و لازم در این حوزه را دارند انتخاب کنندتا شورایی متخصص برای خدمت به مردم برگزیده شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز