مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین:

تشکل‌های مردم نهاد برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بکوشند

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۸:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۳۴۲۹
تشکل‌های مردم نهاد برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بکوشند
مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: تشکل‌های مردم نهاد با توجه به جایگاه موثر خود در جامعه برای افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مریم بیدخام  در ششمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین افزود: بدون شک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا نمایانگر اقتدار ملی در عرصه های بین المللی است، لذا ضرورت دارد با مشارکت حداکثری مردم،  انتخاباتی شایسته و درخور شان ایران اسلامی و مردم برگزار شود.

وی با اشاره به سه شاخصه اصلی غیر انتفاعی، غیر دولتی و غیر سیاسی بودن تشکل‌های مردم نهاد تصریح کرد: طبق قانون، سمن ها از ورود مستقیم به فعالیت‌های سیاسی و دسته ‌بندی  ‌های حزبی منع شده‌اند، اما می‌توانند  با امید آفرینی و روشنگری عموم شهروندان و  جامعه هدف خود را به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کنند.

بیدخام بیان کرد: در این راستا نقش نخبگان، گروه‌های مرجع و تشکل‌های مردمی در دعوت و جلب مشارکت عمومی در رونق بخشی به انتخابات بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو  علاوه بر ایجاد امنیت داخلی قدرت دیپلماسی کشور را در سطح بین‌المللی نیز افزایش می‌دهد گفت: حضور حداکثری  مردم در انتخابات نه تنها باعث ایجاد دولتی مقتدر با پشتوانه بالای مردمی می شود بلکه در اقتدار بخشی به نظام نیز تاثیر غیرقابل انکاری دارد.

بیدخام با دعوت از آحاد شهروندان برای حضور در انتخابات یادآورشد: از تشکل‌های مردم نهاد استان انتظار داریم با بهره مندی از ظرفیت های موجود و به ویژه فضای مجازی،  عموم شهروندان به ویژه جامعه هدف خود را  برای تعیین سرنوشت خود به حضور در انتخابات دعوت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز