استاندار قزوین:

مردم بصیر هستند خودشان درست انتخاب می کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۳۸۵۰
مردم بصیر هستند خودشان درست انتخاب می کنند
استاندار قزوین گفت: وظیفه ما ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری است تا مردم بصیر ما خودشان فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پنجمین همایش مجازی «فصل حضور» رای اولی ها با موضوع انتخابات و حضور حداکثری چهارشنبه شب با حضورهدایت اله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قدرتی مدیرکل دادگستری و اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از رای اولی ها در سالن کوثر قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست اظهارداشت: به برکت وجود امام و رهبری یک نعمتی بنام انتخابات داریم و اگر در گذشته مردم هیچ نقشی در کشور نداشتند امروز کل ارکان مملکت از رهبری تا رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان و شوراهای شهری و روستایی با واسطه و بی واسطه با نظر مردم تعیین می شوند.

image_2021_6_16-22_16_26_419_L8t

استاندار قزوین بیان کرد: باید قدر این داشته را بدانیم، شاید هنوز در اول راه باشیم و با این همه توطئه و دسیسه که دشمنان از همه ابزارها برای ناکارآمد جلوه دادن نظام استفاده کرده اند ما باید هشیار باشیم و با این ترفندها مقابله کنیم.

وی افزود: دشمنان با تحمیل جنگ، ترور، تحریم و جنگ نرم که هر کدام می توانست یک کشور را نابود کند وارد شدند تا مردم را به نظام و مسئولان دلسرد کنند و امروز با کوچک شمردن کارهای انجام شده می خواهند با تفرقه و اختلاف افکنی موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات شوند.

جمالی پور اضافه کرد: امروز همه ما مسئول هستیم و نباید ارزشها و خدمات را زیر سوال ببریم و متوجه باشیم برای هر صندلی که روی آن نشستیم هزاران شهید تقدیم شده لذا هنر امروز ما باید حفظ عزت و اقتدار کشور باشد.

وی اظهارداشت: کار اشتباه این است که خدمات انجام شده را کوچک و نادیده بشماریم زیرا اگر خودمان سیاه نمایی کنیم و بگوییم کاری نشده مردم دلسرد می شوند.

استاندار قزوین یادآورشد: مردم لازم است از فرصت رای خود استفاده کنند و بدانند آثار نیامدن و یا قهر با صندوقها در آینده خود را نشان می دهد و مسئولیت ما انسجام ملی در مقابل دشمن است وهمه باید بسیج شوند و پای صندوق حاضر شوند. 

وی گفت: گاهی خودمان عامل دشمن می شویم وقتی همه چیز را زیر سوال می بریم جوان ما با نا امیدی می گوید کاری نشده پس برای چه رای دهیم.

image_2021_6_16-22_17_1_243_IAH

خدمات دولت را بازگو کنیم

جمالی پور بیان کرد: در شرایطی که این همه اتوبان، کارخانه، مزارع کشاورزی، سد، نیروگاه ، گازرسانی، آبرسانی و برقرسانی در دولت های مختلف صورت گرفته و در همین استان قزوین صدها هزار دانشجو تحصیل می کنند بی انصافی است همه اقدامات را با نگاه سیاسی زیر سوال ببریم و مردم را نا امید کنیم.

وی گفت: امروز همه ما به همدلی نیاز داریم زیرا باور داریم صندلی ریاست آنقدر ارزش ندارد که انصاف و وجدان را زیر سوال ببریم، این کشور با وجود وحدت و رهبری به اینجا رسیده که  صاحب یک سبک و قدرت هستیم و اگر خوب آن را حفط کنیم موفق هستیم و اگر هرازگاهی زخمی به آن بزنیم و فرصت ها را ناچیز بشماریم و اخلاق را زیر سوال ببریم این زخمها بزرگ می شود.

استاندار قزوین تصریح کرد:خدای ناکرده فرصتها را برای هم تخریب نکنیم، حتما مردم با انتقاداتی که از ما دارند بصیر هستند و پای صندوق می آیند و ما هم باید تا روز جمعه برای آمدن مردم به پای صندوق های رای تلاش کنیم تا مشارکت پرشوری شکل بگیرد و دشمنان نا امید شوند.

در استان قزوین 11 هزار و 764 نفر رای اولی هستند.

نظر شما
پرونده ویژه