رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

رای اولی ها با دقت و عقلانیت وارد مشارکت در انتخابات شوند

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۳۸۵۹
رای اولی ها با دقت و عقلانیت وارد مشارکت در انتخابات شوند
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: رای اولی ها با دقت، عقلانیت و بررسی توان نامزدها با آگاهی و علاقه وارد مشارکت در انتخابات شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پنجمین همایش مجازی «فصل حضور» رای اولی ها با موضوع انتخابات و حضور حداکثری چهارشنبه شب با حضورهدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قدرتی مدیرکل دادگستری و اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از رای اولی ها در سالن کوثر قزوین برگزار شد.

لطف الله سیاهکلی در این نشست اظهارداشت: حق این است افرادی که قدرت و توان حل مشکلات را با سعه صدر دارند خود را در معرض قضاوت و رای مردم قرار دهند و با نشان دادن ظرفیت های خود برای خدمت آماده شوند.

وی بیان کرد: کسانی که رای مردم را بدست می آورند وظیفه دارند کمر همت ببندند و برای گره گشایی از مشکلات مردم وارد میدان شوند و خدمتگزار مردم باشند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم حق دارند از یک رفاه نسبی و زندگی مناسب برخوردار شوند و مسئولان باید برای تحقق آن برنامه ریزی و تلاش کنند.

image_2021_6_16-22_16_19_372_n4N

مشارکت حداکثری موجب عقب راندن دشمن می شود

سیاهکلی اضافه کرد: امروز مشارکت بسیار اهمیت دارد و مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید جدی دارند زیرا دشمن هم اگر ببیند مردم خودشان دولت و حکومتشان را تعیین می کنند جسارت تعرض و توطئه نخواهند داشت و کشور به آرامش می رسد.

وی اظهارداشت: حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار و امنیت کشور و عقب راندن دشمن از موضع گیری های مداخله جویانه اش می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند احتمال دارد فرد ضعیف و ناتوانی مدیریت اجرایی کشور را بر عهده بگیرد و کشور متضرر شود.

وی اضافه کرد: رای اولی ها باید از فرصتی که نصیبشان شده و می توانند در تعیین رئیس جمهور و مدیران شهری سهیم شده و مشارکت داشته باشند استقبال کنند و با مطالعه و بررسی توان نامزدها رای آگاهانه خود را به صندوق بیندازند و رئیس جمهور مورد نظر و مدیران شهری خوبی را انتخاب کنند.

در انتخابات شوراها افرادی غیر سیاسی اولویت دارند

سیاهکلی تصریح کرد: در انتخابات شوراها به افراد غیر سیاسی و متخصص نیاز داریم تا توسعه شهرها با شتاب بیشتری صورت گیرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی از رای اولی ها خواست در انتخاب خود با دقت و عقلانیت رفتار کنند و در تعیین سرنوشت کشور مشارکت موثر داشته باشند. 

در استان قزوین 11 هزار و 764 نفر رای اولی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز