نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

قهر با صندوق های رای زیبنده مردم انقلابی نیست/ دشمن را مایوس می کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۳:۵۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۳۸۷۰
قهر با صندوق های رای زیبنده مردم انقلابی نیست/ دشمن را مایوس می کنیم
نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: قهر با صندوق ها زیبنده مردم انقلابی نیست و از مردم انتظار داریم با مشارکت گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پنجمین همایش مجازی «فصل حضور» رای اولی ها با موضوع انتخابات و حضور حداکثری چهارشنبه شب با حضورهدایت اله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قدرتی مدیرکل دادگستری و اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از رای اولی ها در سالن کوثر قزوین برگزار شد.

روح الله عباسپور در این نشست اظهارداشت: ریاست جمهوری جایگاه والایی دارد و مسئولیت ها و اختیاران آن نیز فراوان است و بعد از رهبری عالیترین مقام اجرایی کشور است.

عباسپور تصریخ کرد: برخی به دلیل سوء مدیریت و کوتاهی در انجام وظیفه می گویند رئیس جمهور تدارکات چی است در حالی که مسئولیت 40 شورای تصمیم گیری و تصمیم سازی و ریاست شورای امنیت ملی هم برعهده ریاست جمهور است.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی مجلس که نقشه راه را مشخص می کند باید با شورای امنیت و رئیس جمهور هماهنگ شود و در شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای پول و اعتبار کشور هم جایگاه ریاست جمهوری بالاست لذا مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

image_2021_6_16-22_16_26_419_L8t

عباسپور اضافه کرد: بعد از ۴۲ سال امروز از جامعه ما، و جوانان در فضای باز سیاسی پذیرفته نیست اشتباه کنیم لذا انتظار داریم از میان افراد باقیمانده در صحنه انتخابات به کسانی که صلاحیت دارند رای دهند تا مدیرت اجرایی کشور به وی سپرده شود.

قهر با صندوق زیبنده مردم ما نیست

وی بیان کرد: نباید با صندوق قهر کنیم و با داشتن رهبری بزرگوار باید تابع و قدردان باشیم و در سرنوشت کشور مشارکت کنیم.

عباسپور اظهارداشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و اگر شما مردم پای صندوق نروید و بی تفاوت باشید سرنوشت کشور دچار آسیب می شود.

نماینده بوئیین زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با شرکت گسترده مردم در انتخابات می توانیم دشمن را مایوس کنیم و به رهنمود رهبری پاسخ مثبت دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز