مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

انتخابات نماد بارز مردم سالاری دینی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۶:۵۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۳۸۷۷
انتخابات نماد بارز مردم سالاری دینی است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: انتخابات نماد بارز مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی رمضانی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات اظهارداشت: یکی از مهم ترین رویدادهای سیاسی کشور برگزاری انتخابات است که مردم نقش خود را در سرنوشت کشور ایفا می کنند.

وی افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جامعه است و از این فرصت باید برای اداره کشور بخوبی استفاده کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تصریح کرد: مشارکت بالا در انتخابات بهترین راهکاربرای رفع مشکلات است و حضور مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

رمضانی بیان کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی از راهکارهای تقویت اقتدار ایران اسلامی، شرکت مردم  در انتخابات است  وکشوری قوی، با امنیت بالا، مقتدر و به دور از سختی و مشکلات نیازمند انتخابی آگاه و مشارکت حداکثری است.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده عهد و پیمانی دوباره با رهبری و نظام جمهوری اسلامی است و مصداق بارز ولایت مداری مردم با امام و شهداست که مردم در روزجمعه 28 خرداد با امام و شهدا عهد و پیمانی دوباره می بندند.

وی در ادامه تأکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد قزوین نیز در دعوت مردم به شرکت در انتخابات و حضور حداکثری همانند دوره های گذشته نشان دادند که مسجدی ها همیشه در صحنه حضوردارند و در تصمیم بزرگ کشورشان موثر هستند.

رمضانی یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند « گر نابسامانی، ناکارآمدی و ضعف در مدیریت ‌ها وجود دارد، باید آن را با انتخاب درست و خوب و روی کارآوردن مدیریت مردمی و اسلامی جبران کرد نه با شرکت نکردن در انتخابات» بنابراین همه باید به تبعیت از رهبر انقلاب با مشارکت بالا در انتخابات در مسیر رفع مشکلات موجود و رقم زدن تحولات اساسی در کشور قدم برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز