رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

۳۰۰ هزار تعرفه رأی در قزوین مصرف شده است/ مشارکت بالای ۵۰ درصد می شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۴۷۳۹
۳۰۰ هزار تعرفه رأی در قزوین مصرف شده است/ مشارکت بالای ۵۰ درصد می شود
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با استفاده از ۳۰۰ هزار تعرفه رأی در استان تا ساعت ۵ عصر میزان مشارکت تا ۵۰ درصد پیش بینی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص آخرین وضعیت انتخابات اظهار کرد: در ۲۸ خرداد یک روز بیادماندنی رقم خواهد خورد و برگ زرینی در تقویم جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

وی افزود: علیرغم هجمه هایی که علیه نظام اسلامی از ماهها قبل صورت گرفت و برنامه ریزی هایی که دشمن انجام داد و نیز شرایط خاص کرونایی در کشور شاهدیم که مردم در شعب اخد رأی حضور پر رنگی دارند و دوستداران نظام وارد میدان شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: از صبح امروز در شعب اخذ رأی شاهد تشکیل صف مردم بودیم که به ندای رهبری پاسخ دادند و امیدواریم در ساعات پایانی هم شاهد حضور بیشتر مردم باشیم.

image_2021_6_18-20_5_35_192_VRv

وی گفت: اولین تمدید تا ساعت ۷ انجام شد و تا ساعت ۱۲ هم ادامه خواهد داشت و اگر نیاز باشد تا ساعت ۲ بامداد تمدید خواهد شد.

حبیبی اظهار داشت: به مردم توصیه می کنیم رأی دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و قبل از شلوغ شدن شعب نسبت به رأی دادن اقدام کنند.

بعد از رأی از شعبه خارج شوید

وی گفت: برای پیشگیری از کرونا از مردم درخواست می کنیم پس از انداختن رأی خود به صندوق بلافاصله از شعب خارج شوند و از تجمع در شعب خودداری کنند.

حبیبی اظهارداشت: مراقبان بهداشتی هم در شعب حضور دارند و تعداد زیادی از شعب هم در فضای باز تشکیل شده تا نگرانی ها کمتر شود.

مشارکت بالای ۵۰ درصد است

وی بیان کرد: پیش بینی می کنیم مشارکت مردم بالای ۵۰ درصد باشد و تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار تعرفه رأی در استان مصرف شده است و امیدواریم با حصور بیشتر مردم تعرفه های بیشتری را مورد استفاده قرار دهیم.

حبیبی افزود: از ابتدای شکل گیری ستاد انتخابات رسانه ها کنار ما بودند و روشنگری و اطلاع رسانی کردند و مردم را در جریان امور قرار دادند.

وی اظهارداشت: امیدواریم با خبرهای خوش از میزان مشارکت روز حماسی را در تاریخ کشور به ثبت برسانیم.

تاخیر در تامین دستگاه احراز هویت بسرعت جبران شد

وی در ادامه در خصوص تاخیر در ساعات اولیه در برخی شعب گفت: در ۱۲ شعبه در ساعات اولیه به دلیل تاخیر در رسیدن و نصب دستگاه احراز هویت رأی گیری با یک ساعت تاخیر انجام شد و این مشکل فنی بسرعت برطرف شد و با افزایش ساعات رأی گیری این تاخیر خواهد شد.

نتایج انتخابات شورای شهر قزوین در مدت دو ساعت مشخص می شود

حبیبی گفت: با مکانیزه شدن انتخابات شوراها در شهر قزوین قادریم پس از دو ساعت از اتمام رأی گیری نتایج انتخابات شورای شهر قزوین اعلام کنیم.

وی تعداد رأی اولی های استان قزوین را ۲۲ هزار و  ۱۵۷ نفر اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز