رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

آینده روشنی را برای کشور در دوره جدید پیش بینی می کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۹:۵۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۴۷۶۶
آینده روشنی را برای کشور در دوره جدید پیش بینی می کنیم
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با تحولاتی که رخ خواهد داد آینده روشن و بهتری را برای مردم در دوران مدیریت جدید اجرایی کشور پیش بینی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی روز جمعه با حضور در صندوق شماره ۳۶ مسجد حضرت ابولفضل(ع) شهر الوند رأی خود را به صندوق انداخت.

سیاهکلی پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: مشارکت در هر مقطعی شرایطی دارد و می تواند در عرصه های مختلف تاثیر لازم را داشته باشد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان که به ثروت های کشور ما چشم طمع دوخته اند مدتهاست با اختلال در اذهان مردم تلاش کرده اند به نظام و مردم آسیب بزنند اما از هوشیاری مردم ما غافلند.

سیاهکلی 22

وی گفت: با اتفاقاتی که در اروپا و مناسبات بین المللی رخ داده بدون تردید جایگاه جمهوری اسلامی بیش از گذشته جلوه گر شده و دشمنان را نگران کرده لذا به هر قیمتی می خواهند مردم را درگیر مسائل اقتصادی کرده و از نظام دور کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین یادآورشد: باید بپذیریم هیچ نظامی بدون حضور مردم نمی تواند اقتدار خود را حفظ کند و دشمنان این موضوع را متوجه شده اند و با دسیسه های مختلف درصدد توطئه های مختلف و نا امید کردن مردم دارند.

خطاها و کمبودهای گذشته باید جبران شود

سیاهکلی ضمن انتقاد از برخی کوتاهی و کم توجهی ها به مردم گفت: در این دوره انتظار داریم کم توجهی به مطالبات مردم و کوتاهی هایی که در عرصه های معیشتی و اقتصادی شده بسرعت و با جدیت  جبران شود تا بخشی از دین مدیران اجرایی به پاس مشارکت در انتخابات ادا شود.

انتخابات۱۴۰۰ - مسجد لرزاده /حسینیه ارشاد

نماینده قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با دقت در رهنمودهای مقام معظم رهبری می توان دریافت که امروز امیدواریم با رأی مردم کسی مدیریت اجرایی کشور را بدست بگیرد که دانش و توانایی لازم را برای حل مشکلات اقتصادی را داشته باشد تا شرایط تغییر کند.

آینده را روشن می بینیم

سیاهکلی افزود: با حضور پرشور مردم در انتخابات و تغییراتی که در بدنه اجرایی کشور رخ خواهد داد  آینده روشن و مثبتی را پیش روی ملت ایران متصور هستیم.

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در اصفهان

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین از تلاش شبانه روزی استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان، هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی و همه دست اندرکاران انتخابات بویژه خبرنگاران هم تشکر و قدردانی کرد.

سیاهکلی  به همراه نصیری فرماندار شهرستان البرز از دو حوزه رأی گیری در مدارس شهر الوند و حوزه های رأی گیری بخش بشاریات و خاکعلی و شهر آبیک هم بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز