رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

میزان مشارکت مردم استان قزوین از مرز ۵۰ درصد عبور کرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۰:۵۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۴۸۳۷
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: علیرغم تبلیغات رسانه ای دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مشکلات ناشی از کرونا، میزان مشارکت مردم استان قزوین از 50 درصد فراتر رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در ساعت 1.15 بامداد روز شنبه بار دیگر در میان خبرنگارانی که از ساعت 7 بامداد روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین حضور یافته بودند تا خبرهای مربوط به شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی را منعکس کنند حضور یافت و خبر خوبی از میزان مشارکت مردم ارائه داد.

حبیبی با تشکر از حضور مردم فهیم استان قزوین در انتخابات این دوره تصریح کرد: علیرغم تلاش های مستمر دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی که از چند ماه قبل آغاز شده بود و مخالفان کشور با بهره گیری از همه ابزارهای رسانه ای و شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی تلاش زیادی کردند تا 

رای

انتخابات این دوره با کمترین میزان حضور مردم برگزار شود، اما این بار نیز مردم حماسه آفریدند و بر همه نقشه ها خط بطلان کشیدند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: اطلاعیه شماره 30 وزارت کشور مبنی بر تمدید ساعت رای گیری تا 2 بامداد امری بی سابقه و بیانگر حضور خوب مردم در انتخابات است که جای خوشحالی دارد.

حبیبی گفت: این تمدید رای گیری در شعباتی است که همچنان مراجعه کننده دارد و مجریان و مسئولان شعب می توانند تا آخرین نفر نسبت به رای گیری اقدام کنند.

وی اظهارداشت: البته کار رای گیری در روستاها به پایان رسیده و شمارش آرا آغاز شده است و در شعب شهری هم پس از ساعت 2 بامداد شمارش رای مردم آغاز می شود.

مشارکت مردم استان قزوین از مرز 50 درصد عبور کرد

حبیبی اضافه کرد: خوشبختانه تا ساعت یک بامداد میزان مشارکت مردم استان قزوین از مرز 50 درصد عبور کرده است و می توان اذعان کرد با همه موانع و تبلیغات سوء دشمنان، خوشبختانه مردم حماسه آفریدند و حضور پر رنگ و مطلوبی در انتخابات این دوره داشتند.

رای 4

وی گفت: کرونا با همه خطراتی که در بر داشت مانع نشد که مردم پای صندوق های رای نیایند و در تعیین سرنوشت سیاسی کشور مشارکت نکنند و این شرایط نشان داد اگر کرونا نبود حتما شاهد حضور جمع بیشتری از مردم می شدیم.

حبیبی اظهارداشت: این مشارکت موجب شادی ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی و ناراحتی و عصبانیت دشمنان نظام اسلامی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: پس از ساعت 2 بامداد و اتمام رای گیری بلافاصله شمارش آرا آغاز می شود و پس از مشخص شدن رای های شمارش شده ابتدا نتایج انتخابات ریاست جمهوری و سپس شوراهای شهری و روستایی اعلام می شود.

وی گفت: از آنجا که انتخابات شوراها در شهر قزوین به صورت تمام الکترونیکی است می توانیم فردا صبح نتایج شوراها را اعلام کنیم.

رای 44

حبیبی بار دیگر از حماسه آفرینی مردم استان قزوین به پاس مشارکت خوب آنها و نیز رسانه های گروهی در اطلاع رسانی مناسب تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما