استاندار قزوین:

برنامه های پیش بینی شده برای اوقات فراغت دانش آموزان هدفمند و غنی باشد

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۵۸۷۵
برنامه های پیش بینی شده برای اوقات فراغت دانش آموزان هدفمند و غنی باشد
استاندار قزوین گفت: با هماهنگی دستگاههای اجرایی لازم است برنامه های هدفمند و مدونی برای غنی شدن فعالیت های تابستانی دانش آموزان پیش بینی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سومین جلسه شورای آمورش و پرورش عصر یکشنبه با حضور جمالی پور استاندار قزوین در سالن مدیریت بحران استانداری تشکیل شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست اظهار داشت: در جلسات شورای آموزش و پرورش باید دنبال هم افزایی باشید و نکات مهم و اولویت بندی شده که قبلا در نشست های کارشناسی با دستگاهها مطرح شده و به نتیجه رسیده مطرح شود و ما اگر گره ای بود باز کنیم.

وی افزود: در این جلسات هیچ اعتباری جابجا و یا تعیین نمی شود و نمی توان از دستگاههای دیگر انتظار کمک مالی داشت و فقط می توانیم برای استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ادارات هماهنگی لازم را انجام دهیم.

image_2021_6_20-17_13_29_747_W9c

جمالی پور بیان کرد: اوقات فراغت از موضوعات بسیار مهمی است که همه دستگاههای ذیربط باید به آن اهمیت دهند و با داشتن برنامه مدون زمینه بهره مندی دانش آموزان از فعالیت های تابستانی را مهیا کنند.

وی گفت: هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی و شهرداری امکانات بسیار خوبی دارند که اگر بتوانید این مجموعه ها راهماهنگ کنید می تواند برای استفاده دانش آموزان مورد بهره برداری قرار گیرند.

استاندار قزوین اظهارداشت: منطقه گردشگری کامان و زرشک، موزه فرهنگ، بوستان باراجین، کلاس های آموزشی و امکانات ورزشی جمعیت هلال احمر، فنی و حرفه ای و کلاس های فرهنگی و هنری ارشاد برای تابستان ظرفیت بسیار مناسبی است.

image_2021_6_20-17_13_30_530_dbB

جمالی پور یادآورشد: اداره ورزش و جوانان استان با برگزاری ورزش محلات و مسابقات ورزشی می تواند فضای بانشاطی را در تابستان برای دانش آموزان مهیا کند که اوقات فراغت مفیدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: از شهرداری انتظار داریم با خرید کتب مفید و مورد توجه دانش آموزان و توزیع آن در مدارس به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز