مسئول ستاد آیت الله رئیسی در استان قزوین:

قدردان مردم کشور و استان قزوین به پاس مشارکت در انتخابات حماسی هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۲۱:۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۵۹۲۴
قدردان مردم کشور و استان قزوین به پاس مشارکت در انتخابات حماسی هستیم
مسئول ستاد آیت الله رئیسی در استان قزوین گفت: علیرغم تبلیغات سوء دشمنان با حضور ارزشمند مردم فهیم و انقلابی در انتخابات توطئه دشمنان نقش برآب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ستاد آیت الله رئیسی در استان قزوین و شورای ائتلاف بزرگ ولایت با برگزاری جشنی از حضور مردم قزوین در انتخابات این دوره شدند.

در این مراسم که منتخبان شورای شهر قزوین هم حضور داشتند، از حضور آگاهانه و توام با بصیرت مردم استان قزوین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی تشکر و قدردانی شد.

شفیعی2

حجت الاسلام موسوی شالی مسئول ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان قزوین در جمع مردم قزوین که در پارک الغدیر برگزار شد با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهارداشت: مردم انقلابی و آگاه کشورمان با درک درست از شرایط کشور خوشبختانه موضوع ضعف مسئولان نظام و عملکر نامناسب برخی مدیران را از اصل نظام جدا کردند و با حضور خود افتخاری دیگر آفریدند.

موسوی شالی تصریح کرد: در این دوره در حالی که برخی به عمد و برخی غیرعمد در مسیر خواسته دشمنان حرکت کردند و تلاش می کردند انتخابات بخوبی برگزار نشود و مردم از حصور در پای صندوق های رای دلسرد شوند اما با بصیرت مردم این نقشه بدخواهان نیز خنثی شد.

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان قزوین یادآورشد: مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات 4 درصد بیشتر از میانگین کشوری بود که بیانگر فهم بالای مردم است و جای تقدیر دارد.

image_2021_6_20-22_5_45_137_H8a

وی گفت: با انتخاب رئیس جمهور، باید همه ما به اخلاق و کرامت اهمیت دهیم و همراه رئیس جمهور باشیم تا کارها بخوبی پیش برود.

حجت الاسلام شالی تصریح کرد: تا امروز هر انتخابی داشته ایم نتیجه اش را دیده ایم و خوب یا بد بدست خودمان بوده و امروز امیدواریم با انتخاب آیت الله رئیسی ضمن رفع مشکلات و نقاط ضعف گذشته با انگیزه بیشتری در مسیر خدمت به مردم گام برداشته شود.

وی اضافه کرد: استمرار حضور حاکمان مومن و عادل با انتخاب مردم است و اگر مردم با حاکمان خود همکاری نکنند کارها جلو نمی رود و در شرایطی که با رای مردم یک فرد مومن و انقلابی در راس قوه مجریه قرار گرفته امیدواری زیادی ایجاد شده که انتظار داریم با پشتیبانی مردم تعهدات داده شده عملی شود.

حجت الاسلام شالی با تبریک به اعضای شورای شهر قزوین اظهارداشت: با انتخاب شایسته مردم قزوین و راهیابی 9 نفر از نامزدها به شورای شهر امیدواریم توسعه شهری نیز با شتاب بیشتری صورت گیرد.

در ادامه محمد حسین شفیعی ها، دبیر پیروان بزرگ ولایت استان قزوین گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با هوشیاری و تیزبینی مردم بخوبی برگزار شد و دشمنان در رسیدن به اهداف خود نا امید شدند.

image_2021_6_20-20_56_14_681_Dob

وی افزود: با تغییر مدیریت اجرایی چشم به اصلاح امور و تحول در کارها بسته ایم و امیدواریم در سالهای پیش رو خدمات بیشتری به مردم داده شود و شاهد کاهش مشکلات باشیم.

شفیعی ها تصریح کرد: از منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین هم انتظار داریم با کارآمدی و مبارزه با فساد برای حل مشکلات شهری عزم جدی داشته باشند.

در این مراسم از سوی محسن حق شناس، فرج الله فصیحی رامندی، حسین صلح جوی منفرد، فاطمه اشدری، علی فرمانی، مهری السادات تقوی، ولی چگینی، مهدی مهدیخانی، قاسم اللهیاری اعضای منتخب شورای شهر قزوین از اعتماد مردم تشکر شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز