رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۶۲۰۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 46 بیمار جدید کرونایی در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند

به گزارش خبرگزاری برنار از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص آرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 46 بیمار جدید به کرونا تعداد افراد بستری در بیمارستانها به 201 نفر رسید.

نامدار تصریح کرد: خوشبختانه ما در روز گذشته هیچ فوتی ناشی از کرونا نداشتیم و امیدواریم این روند کاهشی همچنان با همکاری مردم تداوم یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 118 نفر و تعداد بیماران بدحال نیز در این مدت به 19 نفر رسیده که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

نامدار یادآورشد: همچنین با تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی و پرستاری در استان در بیست و چهارساعت گذشته 36 نفر از مراکز درمانی و بیمارستانها ترخیص شدند.

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 25 هزار و 931 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و 474 نفر نیز بر اثر کرونا فوت کرده اند.

نامدار بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون 63 هزار و 587 نفر بوده و موارد مشکوک و محتمل نیز 14 هزار و 402 نفر به ثبت رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: تعداد فوتی های ناشی از کرونا در 17 ماه گذشته یک هزار و 794 نفر بوده و ترخیص شدگان نیز 21 هزار و 622 نفر گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز