رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی:

با روی کار آمدن دولتی انقلابی، قله های افتخار را فتح خواهیم کرد

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۹۶۴۷۵
با روی کار آمدن دولتی انقلابی، قله های افتخار را فتح خواهیم کرد
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: به لطف الهی و با همت شما مردم و روی کار آمدن دولتی مکتبی و خدمتگزار، ضمن حل مشکلات کشور، قله های افتخار را فتح خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشن پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی مردم قزوین دوشنبه شب در استادیوم ورزشی شهید رجایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم که علیرضا زاکانی نماینده قم و رئیس مرکز پژوهش های اسلامی مجلس شورای اسلامی، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام شالی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی حضور داشتند مردم انقلابی قزوین با سردادن شعارهای انقلابی، از انتخاب رئیس جمهوری انقلابی ابراز شادمانی کردند.

image_2021_6_22-0_16_23_83_oZf

علیرضا زاکانی در جمع مردم قزوین با تبریک دهه کرامت اظهارداشت: قزوین مهد شهدای والامقامی چون رجایی، بابایی و لشکری است و امروز این پیروزی را هدیه امام رضا(ع) می دانیم که یک رئیس جمهور انقلابی با رای مردم مدیریت اجرایی کشور را بر عهده می گیرد.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و امروز ایران اسلامی از دست نا اهلان و نامحرمان با لطف الهی آزاد شده و دوران خود بزرگ بینی برخی افراد مسئول و عدم پاسخگویی به ملت پایان یافته است.

زاکانی یادآورشد: گذشت آن زمانی که علیرغم پشتیبانی ملت و رهبری، برخی مسئولان پایشان در مقابل آمریکا می لرزید، از  امروز با روحیه انقلابی و جسارت و قاطعیتی که جناب آقای رئیسی دارند، بدون تردید آمریکا حساب کار خود را کرده و متوجه خواهد شد دوره سلطه پذیری در مقابل ملتها پایان یافته است.

image_2021_6_22-0_16_22_627_wn5

دنبال دولتی مردمی و ایرانی قوی و پیشرفته به اتکای مردم هستیم

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مسیر و افق جدید را تبریک گفته و متاسفیم که چند سال گرفتار ناملایمات شدیم و در حقیقت انقلاب در مسیری قرار گرفت که از اهدافش دور شد اما امروز فرصت بازگشت به ارزشها مهیا شده است.

وی بیان کرد: شعار ملت ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود اما متاسفانه در فرهنگ و اقتصاد وابسته بودیم و به دلیل عملکرد بد برخی مسئولان حتی استقلال سیاسی ما زیر سوال رفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر صحبت از آزادی می شود باید اذعان کرد سالهاست آزادی نظارت بر مسئولان فراموش شده بود ولی با این انتخاب امیدوار شدیم که با رای مردم فرصت ایجاد شفافیت و در معرض نقد و پاسخگو بودن مسئولان به مردم فرا رسیده است.

زاکانی گفت: متاسفانه در سال های اخیر برخی از مسئولان دچار اشرافی گری شدند و در کاخ ها سکنی گزیدند و در استخرهای مدرن تفریح کردند که طاغوت از آن استفاده می کرد اما به لطف الهی امروز ملت ما از دست اختاپوسان غارتگر که مثل بختک به جان ملت افتاده بودند و فقر را به ملت تحمیل کردند نجات پیدا می کند و افق پیش رو روشن است.

image_2021_6_22-0_14_44_44_CDa

ایرانی قوی پیش روی ملت است 

وی اظهارداشت: دوران پیش روی ملت ایران تحقق یک ایران قوی است و ما تازه در آغاز راهیم و با بهره گیری از نخبگان و شایستگان، ایرانی قدرتمند و انقلابی را خواهیم ساخت.

زاکانی بیان کرد: امروز مجلسی مکتبی، دستگاه قضایی قوی و سالم شکل گرفته که حامی دستگاه اجرایی خواهد بود تا با سرعت به مسیر انقلابی خود ادامه دهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با حضور جوانان اندیشمند و خدمتگزار، امکان بزرگی فراهم شده تا با بهره مندی از همه ظرفیت های داخلی و تعامل منطقی با جهان از مشکلات عبور کنیم و افتخارات مادی و معنوی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوریم. 

وی گفت: بسیار امیدواریم دولتی جوان و بدور از اشرافی گری، مسئولیت پذیر روی کار آمده و موجب افتخار و عزت کشور خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخاب آقای رئیس هدیه دهه کرامت است و برای تحقق شعارهای انقلاب هم شرایط جدیدی ایجاد شده و از امروز باید رقابتها به انسجام و وحدت و توان ها به انرژی خدمت تبدیل شده و اختاپوس غارتگری از کشور رخت بر بندد.

image_2021_6_22-0_22_40_719_nuK

وی یادآورشد: قدردان مردمی هستیم که با همه فشارهای دشمنان، تحریم ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی و نیز بی کفایتی برخی مدیران و اخلالی که در صندوق های رای ایجاد کردند، پای صندوق های رای آمدند و به رئیس جمهوری عدالت خواه رای دادند و حتما روزهای خوبی در انتظار مردم خواهد بود.

زاکانی در پایان اظهارداشت: به لطف الهی و با همت شما مردم و روی کار آمدن دولتی مکتبی و خدمتگزار، قله های افتخار را فتح خواهیم کرد.   

علیرضا زاکانی که از سوی لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همراهی می شد با استقبال گرم و پرشور مردم قزوین روبرو شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز