مدیر ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان قزوین:

با تغییر مدیریت سیستم اجرایی کشور حرکت جدیدی در مسیر حل مشکلات مردم آغاز می شود.

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۶۴۷۹
با تغییر مدیریت سیستم اجرایی کشور حرکت جدیدی در مسیر حل مشکلات مردم آغاز می شود.
مدیر ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان قزوین گفت: رئیس جمهور منتخب وامدار کسی نیست و با تغییر مدیریت سیستم اجرایی کشور امیدواریم حرکت جدیدی در مسیر حل مشکلات مردم آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشن پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی مردم قزوین دوشنبه شب در استادیوم ورزشی شهید رجایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم که علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام شالی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان حضور داشتند مرم انقلابی قزوین با سردادن شعارهای انقلابی، از انتخاب رئیس جمهوری انقلابی ابراز شادمانی کردند.

image_2021_6_22-0_16_31_189_WTj

آیت الله شالی رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان قزوین در این مراسم با تشکر از حضور ارزشمند مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: علیرغم همه تلاش هایی که از سوی استکبار جهانی و همراهان داخلی آنها صورت گرفت، مردم در شرایط بد اقتصادی و کرونایی حضور چشمگیری در این دوره داشتند و میزان مشارکت آنها از کشورهای دیگر هم کمتر نبود.

آیت الله شالی گفت: برخی می خواهند همچنان حضور مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهند در حالی که کارشناسان اذعان کرده اند کاهش حدود 12 درصد مشارکت فقط به کرونا ارتباط دارد و اگر ویروس نبود مشارکت ما بالای 60 درصد ثبت می شد.

وی تصریح کرد: به هر حال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ما را دچار نارضایتی کرده بود اما مردم فهیم ما ناتوانی برخی مسئولان و تحریم و چالش های معیشتی را با اصل نظام تفکیک کردند و به گفته شهید سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است و باید از آن صیانت کنیم وارد میدان شدند و بار دیگر حمایت خود را از رهبری و نظام اسلامی اعلام کردند.

image_2021_6_22-0_15_49_150_snE

شالی بیان کرد: مردم در دهه کرامت و در ایام ولادت امام رضا(ع) هشتمین رئیس جمهور خود را از خادمان آستان رضوی برگزیدند که این انتخاب جای خرسندی و تشکر دارد.

دست مافیای قدرت را قطع می کنیم

وی در ادامه به دیدار اخیر خود با رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و افزود: در دیدار اخیر خود پیام تبریک و خوشحالی مردم استان را به ایشان رساندم و گفتم یک مافیای قدرت نمی گذارد جوان انقلابی کار را بدست بگیرد و ایشان اعلام کردند که اگر جایی یقین کنم یک نیروی انقلابی هست با کسی تعارف ندارم و از آن استفاده می کنم و امروز وامدار کسی هم نیستم ضمن این که از همه کسانی که آمدند تشکر می کنم ولی دنبال نیروهای انقلابی و توانمند خواهم بود.

شالی اظهارامیدواری کرد با تغییر مدیریت سیستم اجرایی کشور حرکت جدیدی در مسیر حل مشکلات مردم آغاز شود.

image_2021_6_22-0_40_43_52_I7R

علیرضا زاکانی که از سوی لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک همراهی می شد با استقبال گرم و پرشور مردم قزوین روبرو شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز