مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

بیش از سه هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۶۵۲۸
بیش از سه هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در سه ماهه اول امسال به بیش از سه هزار و۱۰۰ پرونده تخلف در این اداره کل رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هوشنگ محمدی در تشریح عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی از ابتدای سال جاری تا کنون اظهار کرد:در  این مدت دو هزار و   ۴۸۴مورد پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۱۸۵ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۴۴۰ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین بیان کرد: در حوزه گشت های مشترک نیز از ابتدای سال تاکنون ۲۷۵ اکیپ برای تسریع در رسیدگی ها برگزار شده است.

وی افزود: بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور فاکتور، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون  بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز با موضوع دخانیات، البسه، ماینر و لوازم بهداشتی و آرایشی و در ردیف بعدی موتور سیکلت قرار دارد. مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان خرداد ماه امسال بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: بدون شک نقش بی بدیل اصناف  بر کسی پوشیده نیست،  این تشکل مردمی در همه ادوار تاریخی  نقش موثر و تأثیرگذاری در جامعه داشته و دارند، اصناف به عنوان بزرگ‌ترین بخش اقتصادی شهر فعالیت می‌کنند و روز اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است.

محمدی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل، اشاره کرد: برای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم استان  دفتر تعزیرات حکومتی شهرستان آوج در این ایام افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز