معاون عمرانی استانداری قزوین:

استعلام دستگاهها در قزوین حداکثر تا ۲۱ روز اعلام شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۹۷۲۳۷
استعلام دستگاهها در قزوین حداکثر تا ۲۱ روز اعلام شود
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: دستگاههای اجرایی حداکثر در مدت ۲۱ روز به استعلام متقاضیان پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه زیربنایی روز چهارشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد. 

علی فرخزاد در این جلسه اظهارداشت: در کارگروه زیربنایی موضوعات مختلفی از جمله کاربری اراضی کشاورزی برای احداث واحدهای صنعتی و کشاورزی و نیز طرح توسعه مورد بررسی قرار گرفته و دستگاهها موافقت و مخالفت خود را اعلام می کنند. 

وی افزود: معمولأ متقاضیان احداث به شهرک های صنعتی هدایت می شوند و در صورتی که امکان استقرار آنها در نواحی صنعتی موجود نباشد پرونده آنها در کارگروه زیربنایی مطرح می شود. 

استعلام از ۱۷ دستگاه 

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: برای اجرای طرحها معمولا از ۱۷ دستگاه استعلام می شود و سپس درخواست ها در کمیته فنی بررسی شده و موافقت یا مخالفت دستگاهها گرفته می شود و پس از بررسی در کمیسیون ماده یک تبصره ۱ مصوبات در شورای برنامه ریزی به نظر و تصویب نهایی می رسد.

استعلام در ۲۱ روز 

فرخراد یادآورشد: تاکید جدی داریم تا استعلام ها حداکثر در مدت ۲۱ روز پاسخ داده شود و با گذشت این زمان به عنوان موافقت دستگاه تلقی شده و پرونده بسته می شود. 

وی گفت: خطوط قرمز ما صیانت و رعایت حریم کشاورزی و منابع طبیعی، حریم رودخانه ها و باغات است تا از سرمایه های ملی حفاظت شود.

image_2021_6_23-13_28_59_975_pqs

در ادامه این جلسه درخواستهای چند متقاضی در خصوص توسعه کارگاههای صنعتی، کشاورزی و خدماتی و رفاهی بررسی شد. 

طرح پرورش شترمرغ ۴۱۶ قطعه ای، اجرای طرح شستشوی ماسه با ظرفیت ۵۰ هزارتن در جهان آباد تاکستان، واگذاری زمین به کانون وکلا در میدان مادر، احداث سفره خانه سنتی در روستای زرشک، درخواست احداث خدمات مکانیکی در مشعلدار، مجتمع رفاهی در محدوده زرشک، تولید دستگاه علف چین، شهرداری کوهین برای ۱۹ هکتار الحاق به محدوده شهر، طرح دستگاه تولید پالت، طرح شن و ماسه در سه هکتار زمین درجنوب روستای سیف آبا،. کارگاه تولید پالت چوبی در ناصرآباد میرپنجی آبیک، اجرای طرح واحد ظروف پلاستیکی  در مسیر تاکستان از پرونده های مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین با درخواست استخراج رمز ارز  و احداث سوله صنعتی برای بازیافت کاغذ در محدوده باغستان جاده قزوین رشت مخالفت و از دستور خارج شد.

 

نظر شما